اختتامیه پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه ای «شبدیز» در کرمانشاه با اعلام برترین ها در بخش های مختلف برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 17 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ اختتامیه جشنواره منطقه ای شبدیز در کرمانشاه با اعلام برترین ها در بخش های مختلف در مجتمع فرهنگی و هنری انتظار برگزار شد.

در آیین اختتامیه این جشنواره، آیین بزرگداشت آرش رصافی فیلمساز کرمانشاهی و پیشکسوت انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد و اعضای دفتر کرمانشاه انجمن گل هایی را به این فیلمساز اهدا کردند.

موسوی، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران نیز با تشکر از کیفیت برگزاری جشنواره و کسانی که در برگزاری آن تلاش کردند، گفت: ما به شما می بالیم و امیدوارم جشنواره "شبدیز" در کرمانشاه تثبیت شود. کرمانشاه هنرمندان بسیار خوبی را به سینمای کشور معرفی کرده است و این بزرگترین سرمایه این استان است.

وی با اشاره به اهمیت جشنواره "شبدیز " افزود: ما برگزاری این جشنواره را اتفاق مبارکی می دانیم و برای ما جشنواره منطقه ای مهمی محسوب می شود.

موسوی به برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران اشاره کرد و ادامه داد: بدون اغراق مهمترین جشنواره فیلم کوتاه خاورمیانه در ایران برگزار می شود و با توجه به این رویداد مهم پوستر جشنواره امشب رونمایی می شود.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، انجمن را حامی کل حوزه فیلمسازی کوتاه دانست و ادامه داد: ما با همکاران و مدیرانمان عهد کرده ایم که انجمن سینمای جوانان ایران چتر حمایتی برای همه حوزه فیلم کوتاه باشد و به امید زمانی که فیلم های کوتاهی که در کشور تولید می شود محصول فیلمسازان مستقل باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار