کد خبر: ۴۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 19 June 2015
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخریب یک منزل دو طبقه قدیمی در تهران خبر داد و گفت: در این حادثه آتش نشانان، 6 نفر را از زیر آوار نجات دادند.

سیدجلال ملکی اظهار داشت: ساعت 9 صبح امروز حادثه ریزش آوار درخیابان نبرد شمالی، کوچه ثانی به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به این محل اعزام شدند.

وی با اشاره به گودبرداری انجام شده درکنار یک منزل دو طبقه قدیمی، افزود: کارگران در زمینی به مساحت 150 مترمربع در حال ساخت به دلیل گودبرداری بخش زیادی از منزل مسکونی تخریب می شود.

ملکی بیان کرد: در هنگام تخریب منزل قدیمی، پنج نفر در این منزل محبوس شده بودند که با تلاش آتش نشانان دو خانم و دو آقا به سلامت از محل ناایمن خارج شدند و یک جوان 24 ساله در زیر آوار گرفتار شده بود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: طی عملیاتی آتش نشانان این جوان مصدوم شده را از زیر آوار خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی خاطرنشان کرد: در قسمت محل گودبرداری نیز یک کارگر 28ساله افغان زیرآوار گرفتار شده بود که با تلاش آتش نشانان این کارگر افغان مصدوم از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شد.

ملکی به شهروندان توصیه کرد به هنگام گودبرداری اگر ساختمان های قدیمی در مجاورت محل گودبرداری قرار دارند، حتما ساختمان های قدیمی ایمن سازی شوند تا شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار