مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این مطلب که ۱۱ دبیرستان صدرا در یزد فعالیت دارند، گفت: بیش از ۱۰۰ موسسه قرآنی ماه رمضان امسال در یزد فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۴۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 20 June 2015
به گزارش تابناک یزد  حجت‌السلام و المسلمین سیدمحمدشریف حسینی‌کوهستانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی(ره) به منظور ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) تشکیل شد، اظهار داشت: انسان‌ها اگر از خداوند فاصله بگیرد نمی‌تواند ذات حق تعالی و حیات الهی را به خوبی درک کند.

مدیرکل سازمان تبلبغات اسلامی استان یزد با بیان این مطلب که بیان حقایق، آگاه‌سازی مردم و تأمین رفاه دینی مردم از جمله وظایف مبلغین در جامعه است، به اهمیت ماه مبارک رمضان در مورد متقی کردن انسان‌ها اشاره کرد و افزود: انسان‌های با تقوا در دستورات الهی دارای بیش از 101 ویژگی دارند.

وی تصریح کرد: حضور در صف اول نماز جماعت به معنای حضور در صف اول حمایت و دفاع از انسان‌های مظلوم جهان از جمله مهمترین این ویژگی‌ها است که به آن اشاره فراوانی شده است.

وی با اشاره به اهمیت روحیه متقی ملت ایران در انقلاب اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در استان یزد فعالیت خود را به چند حوزه قرآنی، آموزشی، پژوهشی و سایبری تقسیم کرده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به فعالیت بیش از 100 موسسه و خانه قرآنی در استان اظهار داشت: این سازمان حمایت مالی و اجرایی از پروژه‌ها و پایان‌نامه‌های مرتبط دانشجویی را در دستور کار خود قرار داده است.

حسینی کوهستانی ادامه داد: از سال 1385 تاکنون، با همت سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد 11 دبیرستان معارف صدرا با بیش از 900 دانش آموز در سطح استان یزد فعالیت دارند.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از 650 دانش‌آموز معارف صدرا در سال تحصیلی جدید عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با راه‌اندازی و حمایت مستمر سایت تبیان فعالیت‌های مهمی در راستای فعالیت‌های سایبری و فضای مجازی انجام داده است.

وی ساخت بیش از 100 خانه عالم در روستاهای فاقد روحانی و اعزام مبلغ به نقاط مختلف استان را از جمله اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار