مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت که با کمک مدارس غیر دولتی و مسئولان می توان ظرفیت دانش آموزان هنرستان های هنرهای زیبا را در استان افزایش داد.
کد خبر: ۵۰۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 27 September 2017
به گزارش تابناک : خسرو ساکی روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تجسمی عاشورایی از سری برنامه های فرهنگی- هنری سوگواره سودای عشق با اشاره به اینکه هنر عامل جاودانه ماندن اندیشه ها و وقایع و نشر است افزود: اگر هنر نباشد هیچ اندیشه و واقعه ای نه جاودانه می شود و نه نشر پیدا می کند.
وی اضافه کرد: اعتقادم بر این است که برای تربیت هنرمندان متعهد و توانمند باید از دوره دبیرستان زمینه را برای فعالیت آن ها فراهم کرد و هنرستان های هنرهای زیبا در سطح استان البرز گسترش یابد.
ساکی گفت: موسسان مدارس غیر دولتی از مسئولان بخش های مختلف دعوت می کنیم که در این خصوص ما را یاری دهند تا بتوانیم ظرفیت دانش آموزان هنرستان های هنرهای زیبا را افزایش دهیم.
وی درخصوص فراهم کردن زمینه افزایش حضور دانش آموزان در هنرستان ها و حمایت اداره کل آموزش و پرورش گفت: با صدور مجوز تاسیس هنرستان های هنرهای زیبا، ایجاد رشته در هنرستان های آموزش و پرورش ، تامین نیروی انسانی و تجهیزات در مراکز هنری می توانیم زمینه را برای فعالیت هر چه بیشتر هنرستان ها فراهم آوریم.
ساکی در ادامه با اشاره به همایش «احلی من العسل» که امروز در کرج برگزار می شود بیان داشت: این همایش یک برنامه ملی است که زمینه ساز عطف توجه نوجوانان و جوانان کشورمان به فرهنگ عاشورایی و تفکر و سبک زندگی حسینی است.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار