در آستانه شروع فصل تابستان؛
تولید ناخالص انرژی استان در سال 93 ، 8879 میلیون کیلووات ساعت و مصرف انرژی را 6856 میلیون کیلووات ساعت بوده و پیک‌بار مصرف استان در سال جاری را 1138 مگاوات، همچنین میزان مصرف تعرفه صنعتی استان در سال 93 نسبت به مصرف کل 71 درصد بوده است که نسبت به سال 92، 5/3 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۵۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 20 June 2015

دومین نشست مدیرعامل این شرکت با مدیران عامل نیروگاه‌های استان، در آستانه شروع فصل تابستان در نیروگاه سیکل ترکیبی یزد، برگزار شد.

به گزارش تابناک یزد، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، در این نشست هدف از تشکیل این جلسات را هماهنگی و همکاری بیشتر بین این شرکت و نیروگاه‌های استان بیان کرد و ابراز امیدواری کرد: با تعامل و هم‌اندیشی موجود بین صنعت برق و نیروگاه‌ها، بتوانیم نیاز پیک‌بار مصرف تابستان امسال را بدون هیچ مشکلی تأمین نماییم.

برق استان یزد پایدارترین شبکه‌ برق در کشور/ جایگاه دوم استان یزد در کاهش تعداد حوادث در شرکت‌های برق

محمدحسن صباغ زادگان با اشاره به مأموریت برق استان نسبت به تأمین برق پایدار و مطمئن؛ توسعه و بهره‌برداری بهینه از تأسیسات شبکه برق را در راستای رضایتمندی ذی‌نفعان برشمرد.

مهندس صباغ زادگان نرخ رشد سالیانه قدرت نصب‌شده نیروگاه‌های استان از سال 86 را 17 درصد ذکر کرد و افزود: قدرت اسمی نیروگاه‌های استان در سال جاری 1951 مگاوات است.

این مقام مسئول در صنعت برق استان در ادامه تولید ناخالص انرژی استان در سال 93 را، 8879 میلیون کیلووات ساعت و مصرف انرژی را 6856 میلیون کیلووات ساعت عنوان کرد.

وی پیک‌بار مصرف استان در سال جاری را 1138 مگاوات بیان کرد و گفت: میزان مصرف تعرفه صنعتی استان در سال 93 نسبت به مصرف کل 71 درصد بوده است که نسبت به سال 92، 5/3 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، همچنین شبکه برق استان یزد را از پایدارترین شبکه‌هایبرق در کشور دانست و اظهار داشت: استان یزد رتبه دوم را در کاهش تعداد حوادث در میان شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور در سال 93 داشته است.

وی با اشاره به ظرفیت نیروگاه‌های استان با مجموع 1952 مگاوات، ظرفیت تولید تا سال 1398 را 4200 مگاوات پیش‌بینی کرد.

مهندس صباغ زادگان با اشاره به تشکیل دبیرخانه هماهنگی نیروگاه‌های استان در دفتر فنی تولید شرکت برق منطقه‌ای یزد از مسئولین نیروگاه‌ها خواست اطلاعات موردنیاز دبیرخانه را به‌موقع ارسال نمایند.

برق استان یزد پایدارترین شبکه‌ برق در کشور/ جایگاه دوم استان یزد در کاهش تعداد حوادث در شرکت‌های برق

پیگیری تعرفه سوخت نیروگاه‌های B.O.Oتولید پراکنده، استفاده از بورس انرژی، تأمین نقدینگی، صرفه‌جویی در مصرف آب، لزوم حفظ پایداری شبکه و کنترل پیشگیری از خروج اضطراری و لزوم تأمین به‌موقع قطعات نیروگاه‌ها ازجمله مسائل مطرح‌شده در این جلسه توسط مدیران عامل نیروگاه‌های B.O.O بخش خصوصی و تولید پراکنده بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، جلسه بعدی در نیروگاه شیرکوه با موضوع بررسی راهکارهای مدیریت مصرف آب در نیروگاه‌ها تعیین گردید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد مهدی اصلانی
|
France
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
با سلام مدیر کل محترم وخادم ملت یزد با هزاران سلام به یزدیان محترم وبا دیانت ودرستکار اینحقیر رئیس انجمن رانندگان شهرستان اشتهارد ومسئول وموسس شرکت تعاونی کامیونداران شهرستان اشتهارد اینحقیر فقط از مقام محترم بعنوان یک خادم ملت یک سئوال از مقام محترم دارم خواهشمندم قبل از اینکه خدای ناکرده گناهکار نشوم ویا خدای ناکرده اهانت به بندگان مخلص خداوند مرتکب نشوم این سوال محرمانه را از مقام عزیز وخادم ملت میپرسم جناب مدیر عامل محترم برق یزد ایا شرکت مپناتوسعه پیمانکار نیروگاه در یزد کمر بندی یزد جاده فولاد الیاژی هستند وایا کرایهای حمل لولهای برای نیروگاه بالا را اداره برق محترم یزد از شهرستان اشتهارد پرداخت میکنند یا پیمانکار نیروگاه لذا خواهشمند است در صورت مقدور فقط بدانم با عرض معذرت از مقام محترم ومدیریت خدمتگذار برق یزد محمد مهدی اصلانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار