معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی فارس: یکی از برنامه‌های مناسبتی کمیته امداد امام خمینی برپایی جشن نیکوکاری با مشارکت صدا و سیما و آموزش‌ و پرورش و با محوریت سازمان دانش‌آموزی، بسیج، اصناف امور مساجد و دیگر دستگاه‌های مسئول است.
کد خبر: ۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲ 15 February 2015
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی فارس، محمد بدر گفت: یکی از برنامه‌های مناسبتی کمیته امداد امام خمینی برپایی جشن نیکوکاری با مشارکت صدا و سیما و آموزش‌ و پرورش و با محوریت سازمان دانش‌آموزی، بسیج، اصناف امور مساجد و دیگر دستگاه‌های مسئول است.
وی ادامه داد: این جشن هر‌ سال در اسفند در هفته احسان و نیکوکاری به‌ منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برگزار شده و مردم نیکوکار با الهام از تعالیم اسلام و ائمه معصومین به یاری نیازمندان و دانش‌آموزان محروم می‌شتابند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی فارس تصریح کرد: این جشن یک حرکت بزرگ انسانی است و نشان از همت و درک بالای مردم در مسائل اجتماعی دارد.
بدری عنوان کرد: جشن نیکوکاری یکی از مناسبت‌های فرخنده در گستره کشور است که زیبایی درک انسانی اقشار گوناگون مردم در کمک و دلشاد کردن هموطنان را متجلی می‌کند.
وی گفت: امسال به لحاظ مصادف شدن جشن نیکوکاری با ایام فاطمیه این اتفاق بانام شور نیکوکاری و با شعار اکرام فاطمی و همبستگی اجتماعی و براساس دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی که معطوف به توانمندسازی، عزت‌نفس و شکوفایی استعدادهای خانواده‌های زیرپوشش است، برگزار می‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی فارس با بیان اینکه شور نیکوکاری در سه روز هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: 13 اسفند ویژه جمع‌آوری کمک‌ها در سایر مدارس سطح این استان، 14 اسفند ویژه جمع‌آوری کمک از پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی و مراکز نیکوکاری و روز 15 اسفند نیز مختص جمع‌آوری کمک‌های مردمی در میعادگاه‌های نماز جمعه و مسیرهای پیاده‌روی ورزش‌های همگانی خواهد بود.
بدری تصریح کرد: بیش از پنج هزار و 500 پایگاه اعم از مدارس، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی کمک‌های مردمی را در استان فارس جمع‌آوری می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار