رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: پیرو سفر رئیس جمهر به غرب استان تهران یک هزار میلیارد تومان تسهیلات برای فعالان عرصه تولیدی در سه شهرستان شهریار، قدس و ملارد در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۵۰۲۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 20 June 2015
نعمت الله ترکی با اشاره به توجه ویژه دولت به توسعه اشتغال و ارتقای ظرفیت های تولیدی و صنعتی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای برجسته سفررئیس جمهور به غرب استان تهران و شهرستان های شهریار، ملارد و قدس،پیش بینی یکهزار میلیارد تومان تسهیلات برای واگذاری و ارائه به فعالان حوزه تولیدی و صنعتی در این سه شهرستان بود.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان تهران افزود: سرمایه های در گردش و تزریق آن به بخش صنعت و تولید یکی از مولفه های اساسی و حائز اهمیت در پیشبرد اهداف اقتصادی، و اشتغالزایی به شمار می رود.

ترکی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و دستور الزام آور رئیس جمهور مبنی برارائه این تسهیلات به فعالان عرصه تولید، معرفی بانک ها برای پرداخت تسهیلات از اول تیرماه سال جاری کلید می خورد.

این مسئول گفت: شهرستان های شهریار، ملارد و قدس از پتانسیل و توانمندی های متنوع ومتعددی در حوزه های صنعتی و تولیدی برخوردار است که با تکیه بر آن و بهره وری هر چه مطلوب تر از این استعداد و ظرفیت بالقوه، روند رشد و شکوفایی شهرستان های غربی استان تهران به نحو هر چه مطلوب تری تسریع خواهدشد.

ترکی یادآور شد: اقدامات و تدابیر هوشمندانه بسیاری برای تحقق توسعه پایدار در شهرستان های استان تهران در ابعاد گوناگون اعم از اقتصادی، تولیدی، صنعتی، کشاورزی و اشتغالزایی اندیشیده شده که امید آن داریم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به دولت، ملت، همدلی و همزبانی مزین شده، با همگرایی و هم افزایی مسئولان در استان و شهرستان ها به نحو سازنده ای منتج به نتیجه شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار