نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 30 میلیارد ریال برای احداث کمربندی شهر نیر خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۲ 21 June 2015

به گزارش ایرنا، منصور حقیقت پور در آیین افتتاح پارک ساحلی شهرداری نیر افزود: جاده عبوری از شهر نیر ترانزیتی است و حدود 45 درصد خودروهای وارد شده به استان اردبیل از این مسیر وارد می شوند و این کمربندی باید سریع احداث شود.


وی در ادامه به اهمیت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان اشاره کرد و گفت: راه توسعه استان حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی است و مسوولان نباید با تنگ نظری مانع سرمایه گذاری سرمایه گذاران شوند.

او اظهار کرد: اردبیل دارای مشکلات جدی برای استقرار سرمایه گذاران است و برای رفع این مشکل باید بیش از پیش تلاش شود.

وی با انتقاد از اختصاص اعتبارات ناچیز به شهرستان محروم نیر افزود: بودجه 20 میلیارد ریالی برای این شهرستان خیلی کم است.

به گزارش ایرنا ، فرماندار شهرستان نیر هم در این آیین از اختصاص اعتباری سه میلیارد و 500میلیون ریال برای حاشیه سازی کنار رودخانه پارک ساحلی خبر داد و گفت: به همین میزان اعتبار در سال گذشته برای ساحل بندی رودخانه کنار پارک ساحلی و ایجاد زیرساخت های این پارک به شهرداری اختصاص یافت.

اکبر صمدی اظهار کرد: اعتبارات شهرستان نیر کم و در حد تعمیر و تجهیز و برطرف کردن مسائل روزمزه است و برای تحول این شهرستان باید از منابع مختلف از جمله ردیف های مشترک ماده 180 مدیریت بحران و دستگاه های ذیربط استفاده شود.

شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام /
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار