کد خبر: ۵۰۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸ 08 October 2017
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: در راستای ارتفای فرهنگ زیست محیطی و آشنایی دانش آموزان با مسائل محیط زیست، تفاهم نامه مشترک بینادارات کلحفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش استان به مرحله نهایی نزدیک شد.

 دکتر نیره پورملائی افزود: این تفاهم نامه با هدف آموزش رفتار صحیح با محیط زیست، ایجاد حس مسئولیت و فرهنگ زیست محیطی در میان دانش آموزان این قشر آینده ساز کشور و بدنبال آن کاهش آلودگی های زیست محیطی، فی ما بین حفاظت محیط زیست، آموزش و پرورش و سازمان نظام مهندسی کشاورزی  و منابع طبیعی استان در محل سازمان آموزش و پرورش استان و با حضور مدیران دستگاههای فوق الذکر  به مرحله نهایی رسید.

پورملائی بیان کرد: در این رابطه و در راستای اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه، تدریس کتاب انسان و محیط زیست برای پایه یازدهم تحصیلی در کلیه مدارس سراسر استان، با آموزش مباحث ویژه محیط زیست، توسط فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته محیط زیست خصوصا سازمان نظام مهندسی از امسال اجرایی می گردد.

پورملائی خاطر نشان کرد: کتاب انسان و محیط زیست که توسط سازمان حفاظت محیط زیست کشور تهیه و تدوین گردیده است، شامل مباحث ویژه آموزشی مناسب برای پایه یازدهم تحصیلی متوسطه می باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار