مسلم الماسی در گفتگو با تابناک:
دادستان دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از پاکسازی بیش از یازده هکتار از اراضی ملی که بصورت عدوانی تصرف شده بود خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ 11 October 2017
مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:در طی چهل روز گذشته بیش از یازده هکتار از اراضی ملی که بصورت عدوانی تصرف شده بود رفع تصرف گردیده است.

وی افزود:افرادی که واقعا قصد باغداری و یا دامپروری دارند میتوانند به اداره منابع طبیعی شهرستان پاوه مراجعه نمایند و اقدام به انعقاد قرارداداجاره کنند.قراردادی که پرداخت اجاره بهای آن از سالهای پنجم به بعد و شروع بهربرداری آغازمیشود.

الماسی تاکید کرد:متاسفانه مشاهده میشود افرادی به اهداف نامعلوم در مناطق مرزی اقدام به ساخت و سازهای غیرقانونی و از آن در زمینه قاچاق بهرهه برداری میکنند.

وی ادامه داد:قطعا در این خصوص با افراد قانون شکن به شدت برخورد میکنیم و اجازه این کار رابه هیچ کس نمیدهیم و از مردم منطقه میخواهیم که به امور دامپروری که محل و مکان مناسب آن را نیز دارند روی بیاورند تا اینکه مجموعه دستگاه قضایی شهرستان به جد از حقوق آنها حمایت نماید.

الماسی در ادامه افزود:ما مخالف بهره برداری قانونی مردم ازمنابع طبیعی از راه قانونی آن نیستیم اما به کلیه کسانی که قصد تصرف منابع طبیعی و عرصه ملی را دارند هشدار میدهیم که مجازاتی سخت در انتظار آنها خواهدبود و عاقبتی جز تخریب برای سازه های آنها وجود ندارد.

وی در پایان از زحمات یادگار غالبی ریاست اداره منابع طبیعی شهرستان پاوه و همکاری و همیاری ایشان تقدیر و تشکر
گفتگو از صهیب زربان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار