فرمانده انتظامی نطنز خبر داد
تابناک: فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از کاهش 45 درصدی سرقت‌ها در سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۵۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 21 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علی بنی‌آدمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در هفته گذشته شاهد تشییع پیکر پاک 275 شهید در تهران بودیم و پیام شهدا این بود که با پیروی از ولی فقیه و ادامه راه شهدا مملکت هیچ آسیبی نخواهد دید.

وی در ادامه با هشدار به افرادی که در ملاءعام روزه‌خواری می‌کنند، افزود: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی با افرادی که در ملاءعام اقدام به روزه‌خواری کنند با هماهنگی مقام قضایی برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی نطنز در ارائه گزارش سه ماهه نیروی انتظامی به کاهش 45 درصدی سرقت در نطنز اشاره و درباره جزئیات کاهش یا افزایش سرقت‌ها، تصریح کرد: سرقت از منازل 22 درصد، سرقت از مغازه‌ها 100 درصد، سرقت از اماکن 62 درصد، سرقت لوازم خودرو 84 درصد و سرقت از احشام 10 درصد با کاهش روبرو بوده‌ است.

وی در آمار خود از افزایش سرقت موتورسیکلت در نطنز گفت و بیان کرد: در بحث موتورسیکلت 80 درصد افزایش سرقت داشته‌ایم که در مقابل آن نیز 34 درصد نیز افزایش کشف اتفاق افتاده است.

بنی‌آدمی در مورد تصادفات برون‌شهری اضافه کرد: متاسفانه در سه ماه نخست سال جاری شاهد رشد 60 درصدی تصادفات فوتی بوده‌ایم اما در تصادفات جرحی و خسارتی کاهش قابل توجهی داشته‌ایم.

وی از کشف 626 گرم انواع مواد مخدر در سه ماه نخست سال جاری خبر داد و افزود: در این رابطه 43 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار