معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: ۴۰۰ برنامه در هفته تربیت بدنی و ورزش در استان اجرا می شود و دستگاه های اجرایی مسئول، آماده برگزاری مطلوب این برنامه هستند.
کد خبر: ۵۰۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 14 October 2017
به گزارش تابناک : علیرضا یونسی رستمی بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که به منظور انجام هماهنگی های لازم برای برگزاری برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، با اشاره به این که این برنامه ها از ۲۶ مهر تا دوم آبان ماه در سراسر استان اجرا می شود، افزود: در این هفته برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی از جمله ورزش همگانی، روستایی، دانش آموزی، دانشجویی، کارگری و . . . به اجرا در می آید.
 معاون استاندار با بیان این که مازندران در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید در ورزش های همگانی و انفرادی به  شکوفایی رسید، عنوان نمود: در سال ۹۵ ورزشکاران مازنی مجموعا ۴۲۰ مدال رنگارنگ در میادین مختلف کسب کردند و جوان ترین ورزشکاران را استان مازندران به عرصه ورزش قهرمانی کشور معرفی کرد.
یونسی با اشاره به این که تحقق سرور و نشاط در فضای جامعه نیازمند اجرای برنامه های ورزشی در کنار برنامه فرهنگی است، بیان داشت: در طرح هفته فرهنگی شهرستان های استان، به اجرای برنامه های ورزشی توجه ویژه شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، با توجه به افزایش آمار چاقی در استان بر توسعه و ترویج ورزش های همگانی تاکید کرد و ابراز داشت: به ورزش آموزش و پرورش به عنوان بستری برای رشد ورزشکاران افتخار آفرین آینده استان توجه شود.
معاون استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان توهین آمیز رییس جمهور امریکا، با اشاره به این که حکومت حاکم بر امریکا حکومتی جائر است، افزود: دولتی که تروریست ها را پرورش می دهد و از آنان حمایت می کند به کشوری که در خطوط مقدم مبارزه با تروریسم مبارزه می کند، تهمت می زند.
وی با اشاره به این که برجام سندی بین المللی است و هر تصمیمی در خصوص آن باید در مجامع بین المللی ذی الصلاح گرفته شود، بیان داشت: دیگر امضا کنندگان برجام، حقی برای خروج امریکا از این معاهده بین المللی قائل نیستند.
۲۶ مهر لغایت ۲ آبان ماه هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری و برنامه های مختلفی برای این هفته در استان در نظر گرفته شده است.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار