کشتی گیر پس از قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی کشور به اردوی تیم ملی دعوت شد.
کد خبر: ۵۰۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 15 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدرضا کاکه قهرمان مسابقات کشتی فرنگی کشور در وزن 72 کیلوگرم شد.
 
مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی رده جوانان با حضور ورزشکارانی از 12 استان کشور به میزبانی شهرستان سیرجان استان کرمان در روزهای 19 و 20 مهرماه جاری برگزار شد.
 
در این مسابقات محمدرضا کاکه کشتی گیر دهلرانی مقام اول وزن 72 کیلوگرم را کسب و جواز حضور در مسابقات بین المللی جام یادگار امام( ره) و مرحله دوم اردوی تیم ملی را بدست آورد.

در این مسابقات 12 تیم شرکت کننده از استان های البرز، گلستان، خراسان جنوبی، همدان، ایلام، زنجان، چهارمحال بختیاری، کرمان، یزد، سیستان بلوچستان، قزوین و هرمزگان حضور داشتند.
 
این ورزشکار دهلرانی کسب مدال برنز مسابقات اوپن سال 93 و کسب مقام پنجمی نوجوانان کشور در سال 93 را از دیگر افتخارات ورزشی خود ذکر کرد.
 
 بانوی ایلامی جواز حضور در اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان را کسب کرد
 
نایب رئیس هیات فوتبال استان ایلام گفت: فاطمه یوسفی فوتبالیست نونهال ایلامی برای دومین بار به دومین اردوی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال دعوت شد.
 
ایناس آراسته نژاد اظهار کرد: این بازیکن که در مدارس فوتبال شهرستان دهلران فعالیت دارد از بازیکنان با استعدادی است که در اولین اردوی تیم ملی نیز همراه با 2 بازیکن دیگرحضور داشت.
وی افزود: در اولین اردوی تیم ملی زیر 14 سال که چندی پیش در مشهد برگزار شد مبینا تقی زاده و مبینا مردانی نیز حضور داشتند.
 
آراسته نژاد یاداور شد: این اردو 25 مهرماه جاری به مدت یک هفته در تهران برگزار می شود و وبازیکنان خود را برای مسابقات مقدماتی جام جهانی زیر 14 سال آماد می کنند.
 
نایب رئیس هیات فوتبال استان ایلام گفت: ایلام دارای استعدادهای ورزشی بسیاری در رشته های مختلف از جمله فوتبال در بخش بانوان است و شاهد حضور تیم فوتبال بانوان در رده سنی بزرگسالان در لیگ برتر هستیم.
 
آراسته نژاد ابراز امیدواری کرد، فاطمه یوسفی با نشان دادن استعداد خود به تیم ملی و حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی حضور یابد و افتخار دیگری برای استان استان ایلام رقم بخورد.
 
به گزارش ایرنا، یک هزار و 400 ورزشکار سازمان یافته در 2 بخش زنان و مردان در هیات فوتبال ایلام فعالیت دارند که از این تعداد 6 تیم و 90 نفر در مدارس فوتبال زیر 14 سال در استان ایلام حضور دارند.
 
همچنین 2 فوتسالیست دهلرانی در بخش آقایان در رده سنی جوانان به سومین اردوی تیم ملی دعوت شدند این 2 بازیکن نیز در شهرستان دهلران مشغول به فعالیت هستند و هم اکنون در اردوی تیم ملی فوتسال جوانان با حضور نخبگان فوتسال کشور به مدت یک هفته در تهران برگزار می شود ./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار