نشانه دیگری از وظیفه‌شناسی ماموران نیروی انتظامی
افسر وظیفه شناس به نام حبیب بذرافشان دقایقی پس از یافتن این کیف، ابتدا محتویات آن را جستجو کرده و سپس مافوق خود را در جریان گذاشته است.
کد خبر: ۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳ 15 February 2015
به گزارش تابناک – البرز: چند روز قبل یکی از شهروندان کرجی در حالی که به کلانتری 17 مهرویلا مراجعه کرد، کیف محتوی اسناد مالی و اسناد شناسایی خود را با رقمی بالغ بر یک میلیارد و 180 ریال را گم کرد.
همزمان با ناامید شدن این فرد از پیدا شدن کیف دستی خود، یکی از افسران انتظامی کلانتری 17 مهرویلا، این کیف را که حاوی 2 فقره چک حامل و اسناد شناسایی بود را پیدا کرده و مستقیما آن را به مامور مافوق و فرمانده خود تحویل داد.
سرهنگ سید حسین سید حقیقی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرج در گفت‌وگو با تابناک البرز، با تایید این خبر اظهار داشت: افسر وظیفه شناس به نام حبیب بذرافشان دقایقی پس از یافتن این کیف، ابتدا محتویات آن را جستجو کرده و سپس مافوق خود را در جریان گذاشته است.
وی درباره سرنوشت این کیف گفت: این افسر خدوم نیروی انتظامی به مدت 2 روز برای یافتن صاحب کیف تلاش کرد و در نهایت روز گذشته کیف و چک‌های حامل به ارزش یک میلیارد و 180 میلیون را به صاحبش تحویل داد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: برای ترویج روحیه صداقت و درست‌کاری در نیروی انتظامی که امین جان و مال مردم است، از این افسر وظیفه‌شناس تقدیر به عمل می‌آید.
لازم به توضیح است، مامور وظیفه‌شناس نیروی انتظامی کرج حاضر به قبول هدیه از سوی صاحب کیف و چک‌ها نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار