معاون استاندار تاکید کرد؛
محسن صادقی بر لزوم اطلاع رسانی دقیق درباره اجرای «طرح سلامت روان» در قوچان تاکید کرد.
کد خبر: ۵۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 22 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی سید محسن صادقی در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان به اجرای طرح سلامت روان در قوچان به عنوان شهرستان پایلوت استان اشاره و بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و آگاهی بخشی عمومی به منظور همکاری مردم در این خصوص تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی بر لزوم عرضه محصولات غذایی سالم برای مصرف مردم به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت های استان تاکید کرد.

وی با اشاره به موقعیت ویژه شهرمقدس مشهد و حضور سالانه 29 میلیون نفر زائر داخلی و خارجی، گفت: این مهم نیازمند همکاری تمام دستگاه های اجرایی مربوطه برای انجام هرچه مناسبتر سرشماری سلامت در مشهد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: نتایج برآمده از طرح مذکور در سیاست های سلامت استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

لزوم اطلاع‌رسانی برای اجرای «طرح سلامت روان» در قوچان

صادقی با بیان اینکه در سیاست های سلامت جهت گیری کلی به سمت کاهش مخاطرات و دست یابی به استاندارهای بهداشتی منطقه ای و جهانی است، خاطرنشان کرد: کمیته های ذیل کارگروه با بررسی کارشناسانه جایگاه استان را مشخص و هدف گذاری سالانه برای ارتقای وضع موجود را انجام دهند.

وی ارتقا کیفیت سلامت غذایی جامعه را ضروری ارزیابی کرد و گفت: در این راستا بهره گیری از ظرفیت رسانه های جمعی و نظارت بر کار مراکز عرضه سموم توسط نیروی انتظامی با همکاری جهادکشاورزی با هدف کاهش استفاده از مواد آلاینده در چرخه تولید مواد غذایی ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی نظارت بر عرضه محصولات کشاورزی سالم در مراکز فروش و بازارهای روز در این حوزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

صادقی دبیرخانه را موظف به نظارت بر برگزاری مستمر جلسات کارگروه و کمیته های ذیل آن کرد و گفت: پس از ماه مبارک رمضان جلسه مشترکی با ریاست کارگروه های سلامت استان های منطقه پنج کشور با هدف احصا ظرفیت های موجود انجام می شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش های دستگاه های عضو کارگروه، از کسب استاندار جهانی برخی از محصولات کشاورزی استان در تولید ارگانیک خبر داد.

همکاری سازمان جهادکشاورزی با فرمانداری مشهد درخصوص رسیدگی به مشکلات کشف رود، نظارت جهاد کشاورزی بر عدم استفاده از کودها و سموم غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان و همکاری دستگاه های اجرایی در تکمیل سرشماری سلامت در مشهد از دیگر تاکیدات معاون استاندار در این جلسه بود.
برچسب ها: سلامت ، امنیت ، غذا ، زائر ، سم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار