رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی دفتر خدمات الکترونیک قضایی در نقاط مختلف استان بوشهر گفت:با راه اندازی این دفاتر از مراجعه مستقیم مردم به مراجع قضایی جلوگیری می‌شود.
کد خبر: ۵۱۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 25 October 2017
علی جمادی ظهر امروز در آیین افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان گناوه، با بیان اینکه این طرح در راستای تسریع ارائه خدمات قضایی به مراجعه کنندگان راه‌‌اندازی شده است اظهار داشت: در راستای سیاست‌های کلان قوه قضائیه برای ارائه خدمات الکترونیک قضایی و تسریع در رسیدگی و مدیریت پرونده‌های قضایی با استفاده از فن‌آوری‌های نوین، دفاتر خدمات الکترونیک قضایی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی برای جلوگیری از حضور مکرر شهروندان برای ثبت دادخواست اثرگذار است افزود: توسعه خدمات قضایی، کاهش اطاله دادرسی، شفاف سازی وافزایش قدرت پاسخگویی به مراجعه کنندگان از اهداف راه اندازی دفاتر خدماتی الکترونیک قضایی است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اینکه دراین دفاتر مشاوره‌های مورد نیاز به جامعه هدف ارائه می‌شود بیان کرد: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مشاوره‌های لازم باتوجه گذراندن دوره‌های تخصصی توسط متولیان امر به مراجعه کنندگان ارائه می‌کنند.

جمادی  با اشاره به راه‌اندازی دفتر خدمات الکترونیک قضایی در نقاط مختلف استان بوشهر گفت:با راه اندازی این دفاتر از مراجعه مستقیم در ابتدای کار به مراجع قضایی جلوگیری می‌شود.

وی از دایر شدن دفتر خدمات الکترونیک قضایی دشتستان خبرداد و افزود: توسعه این دفاتر در دستور کار قرار دارد و برخی شهرستان‌ها آمادگی خود را اعلام کردند که بزودی راه اندازی می‌شوند.

مدیر دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان گناوه نیز مزیت‌های این دفتر را برشمرد و  جلوگیری از اطاله وقت مراجعان به محاکم قضایی، ارایه بهینه خدمات کیفی قضایی، خدمات دهی شایسته، رفاه حال و تسهیل در امور قضایی را از ویژگی‌های دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان گناوه دانست.

سیدعلی اکبر تقویان افزود: در این دفتر مراجعه کنندگان می توانند شکوائیه و دادخواست‌های قضایی خود را با مستندات و مدارک لازم به کاربر ارایه و پس از احراز هویت پرونده تشکیل و به واحد مربوطه ارجاع و درصورت نداشتن نواقصی به شعبه دادگاه ارسال می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار