معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با حضور در استان یزد در ديدار با خانواده معظم شهید محمد دهقان گفت: خانواده شهدا پرچمدار فرهنگ ايثار و مقاومت هستند.
کد خبر: ۵۱۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 25 October 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ غلامرضا جعفری در دیدار با خانواده معزز شهيد محمد دهقان در استان یزد خانواده هاي معظم شهدا را پرچمداران فرهنگ ايثار و مقاومت برشمرد و اظهار داشت: شهدا پرچم اقتدار نظام اسلامي را به دست ما سپرده اند و بايد پرچم دار راه آنان باشيم و آن چه که به اين کشور عظمت داده و سلاح بازدارنده و خاري در چشم دشمنان است زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان خواهد بود.  
اين مقام انتظامي خطاب به خانواده ي شهيد بیان داشت: امروز همه به امنيتي که عزيزان شما به اين كشور بخشيده اند غبطه مي خورند و ما در مقابل اين جانفشاني ها به آنها افتخار کرده و تکليف و امانت سنگيني که همانا پاسداري از خون شهداست را بر دوش خود احساس مي کنيم. 
سرهنگ جعفری افزود: شهدا و خانواده معظم اين ره یافتگان به ‌آسمان، عزت و جايگاه ويژه اي براي ما دارند و نظم و امنيتي كه امروز جمهوري اسلامي ايران از آن بهره مند است به بركت خون پاك و مطهر اين شهیدان والا مقام است. 
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصريح کرد: با نگاهي گذرا به تاريخ انقلاب و نحوه شهادت شهداي اسلام، به خوبي در مي يابيم که شهدا اسناد مظلوميت ما در تاريخ هستند و روزي فرا خواهد رسيد تا به دست مبارک صاحب عصر و زمان از سردمداران کفر و نفاق خون خواهي کنيم.  
گفتنی است ستوانیکم محمد دهقان از افسران پليس آگاهي شهرستان ايرانشهر در درگیری با اشرار مسلح در تاریخ 6 شهریور ماه 1396 به درجه رفيع شهادت نائل آمد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار