رئیس دادگاه انقلاب قم:
در گذشته، قم به عنوان محلی برای دپوی مواد مخدر سایر استان‌ها بود و به علت شاهراه بودن عبور مواد از این استان زیاد بود اما با تلاش‌های انجام گرفته در حال حاضر مسیرهای قم و خود این استان برای قاچاقچیان نا امن است.
کد خبر: ۵۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳ 23 June 2015
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام محمود طالبی در نشست خبری که در اداره کل دادگستری استان قم برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان قم با جرایم بسیار جدی و مصمم برخورد می‌کند و این امر در خصوص جرایم امنیتی و سازمان یافته شدیدتر است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری حدود دو تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است، گفت: این امر به واسطه تلاش پلیس و دستگاه قضایی استان صورت گرفته است.

سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی استان قم اضافه کرد: بخش عمده این مواد به واسطه اینکه قم در مسیر مواصلاتی بیشتر استان های کشور قرار دارد هنگام ترانزیت و عبور از قم کشف شده اند و مربوط به مصرف داخلی استان قم نبوده است. 

وی در ادامه تأکید کرد: در گذشته، قم به عنوان محلی برای دپوی مواد مخدر سایر استان‌ها بود و به علت شاهراه بودن عبور مواد از این استان زیاد بود اما با تلاش‌های انجام گرفته در حال حاضر مسیرهای قم و خود این استان برای قاچاقچیان نا امن است.

معاون دادستان قم ضمن تأکید بر برخورد جدی و شدید با قاچاقچیان مواد مخدر عنوان کرد: تمام اختیارات قانونی که در حوزه برخورد و مبارزه با قاچاق مواد مخدر وجود دارد را به مسئولین امر داده‌ایم و حتی اگر کاربرد سلاح نیز ضروری باشد این اختیار نیز داده شده است.

حجت‌الاسلام طالبی با اشاره به اقدامات مثبت دستگاه قضایی استان قم برای ترک اعتیاد گفت: مراکز ترک اعتیاد با نظارت مستقیم دادستانی تاسیس شد و خانواده‌ها می‌توانند با آسودگی خیال، آن دسته از اعضای خانواده که به دام اعتیاد کشیده شدند را با بهترین شیوه در این مراکز ترک دهند.

وی بیان کرد: بخشی از کمپ‌های ترک اعتیاد زیر نظر بهزیستی اداره می‌شوند و بخشی از آن به صوت خصوصی فعالیت می‌کنند که فعالیت‌های این مراکز مانع گسترش این آسیب می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار