معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی اهواز:
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه علت حادثه شب گذشته در کوی رمضان، نشت گاز طبیعی بوده است، گفت: محل نشت گاز و علت انفجار همچنان در حال بررسی است.
کد خبر: ۵۱۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 28 October 2017
به گزارش ایسنا _ منطقه خوزستان، محمود روزبهانی، اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ساعت 21:09 شب گذشته (5 آبان ماه)، انفجار گاز در یک منزل مسکونی در خیابان 17 منبع آب گزار شد و اکیپ‌های آتش‌نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. 
  
وی ادامه داد: نخستین اکیپ های آتش‌نشانی از نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل حادثه رسیدند و در مجموع شب گذشته 36 آتش‌نشان به همراه 9 دستگاه اطفای حریق و سه دستگاه امداد و نجات از هفت ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. 
  
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: نیروهای ما در بدو ورود مشاهده کردند که یک منزل مسکونی بر اثر این حادثه کاملا تخریب و به دو واحد مسکونی دیگر نیز به دلیل شدت انفجار، خسارات فراوانی وارد شده است. 
  
روزبهانی با اشاره به اینکه حادثه انفجار شب گذشته در کوی رمضان اهواز چهار کشته و سه مصدوم برجای گذاشت، عنوان کرد: علیرغم اینکه علت وقوع حادثه ، انفجار کپسول گاز اعلام شده بود اما با بررسی‌های صورت گرفته متوجه شدیم که علت این حادثه نشت گاز طبیعی بوده است اما محل نشت و جرقه‌ای که منجر به این انفجار شد، هنوز مشخص نشده است. 
  
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ساختار اکثر منازل این خیابان محکم نیست و اکثرا با بلوک احداث شده‌اند، مقاومت کمی در برابر حوادث اینچنینی دارند و خطر متوجه سایر منازل مسکونی نیز هست. 
  
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت 5:20 امروز، عملیات آواربرداری توسط آتش‌نشانی در این منطقه به پایان رسید و محل به صورت کامل پاکسازی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار