ارتقای ارزش افزوده با تامین گاز قطب های صنعتی استان آذربایجان شرقی] سال گذشته نزدیک به 50 درصد گاز مصرفی استان به بخشهای صنعتی تزریق شده است
کد خبر: ۵۱۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 29 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: جایگزینی گاز طبیعی با سایر فرآورده های میان تقطیر زمینه ساز ارتقای ارزش افزوده در قطب صنعتی استان خواهد بود.
 
دکتر  توحیدی با اشاره به اقدامات موثر صورت گرفته در حوزه صنعتی استان ادامه داد: تحت پوشش قرار دادن    7192  مشترک صنعتی و 44    شهرک صنعتی حاکی از توسعه روزافزون شبکه گازرسانی در این بخش زیرساختی بوده است.
 
وی با اشاره به نقش بخش صنعتی به عنوان موتور محرکه تولید و اقتصاد و اشتغالزایی تصریح کرد: طبق آمار مصارف گاز استان بیش از چهار میلیارد متر مکعب گاز طبیعی تحویل مصارف صنعتی گردیده است.
 
دکتر  توحیدی از شناسایی 380 واحد صنعتی که در حال حاضر از  سوخت مایع مصرف می کنند جهت بهره مندی از گاز طبیعی اشاره کرد وافزود  :  عملیات نزدیک رسانی به این صنایع به منظور  بهره مندی از انرژی پاک در دستور کار این شرکت قرار گرفته است
 
مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان ضمن تأکید بر اهمیت واحدهای صنعتی یادآور شد: تحویل گاز به این واحدها علاوه بر بهبود زیرساختهای اقتصادی استان منجر به کاهش آلایندگی های زیست محیطی و حرکت به سمت و سوی صنعت پاک خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :