مشهد- فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف یک میلیارد و ۷۵ میلیون ریال کالای قاچاق در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 29 October 2017
به گزارش تابناک : سردار قادر کریمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ماموران پلیس آگاهی استان در بازرسی از دو باربری در مشهد یک میلیارد و ۷۵ میلیون ریال انواع کالای قاچاق را کشف کردند.

وی افزود: در مرحله ای دیگر از طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز که با محوریت بازرسی از باربری های سطح شهر مشهد به اجرا درآمد چند محموله قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی بیان کرد: در این راستا کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در بازرسی از دفتر باربری در بلوار فرامرز عباسی و مصلی دو هزار ثوب انواع پوشاک خارجی و ۷۰۰ عدد انواع لوازم برقی و کولر گازی و ماشین حساب که همگی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی بودند را کشف کردند.

کریمی خاطرنشان کرد: ارزش این محموله یک میلیارد و ۷۵ میلیون ریال برآورد شده و سه نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند. 

دستگیری زوج جوان کلاهبردار

وی در ادامه از دستگیری زوج جوان که با همدستی دو فرزند خردسال مرتکب کلاهبرداری های شبانه می شدند خبر داد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد:به دنبال گزارش چند فقره از این نمونه کلاهبرداری های خانوادگی کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات لازم را آغاز کردند.

کریمی خاطرنشان کرد:کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات لازم و با بررسی سرنخ های موجود مرد ۳۵ساله را چهره زنی و مورد شناسایی قرار دادند و پلیس این فرد و همسرش را دستگیر کرد.

وی اظهارکرد:در تحقیقات اولیه ۵۰شاکی پرونده شناسایی و متهم اصلی پرونده به ۳۰میلیون تومان کلاهبرداری با ترفند خرید کالا از فروشندگان سایت دیوار با چک پول های جعلی اعتراف کرده و تحقیقات ادامه دارد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار