کد خبر: ۵۱۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 30 October 2017
سرپرست آموزش و پرورش بخش دیشموک گفت: با توجه به کمبود فضای آموزشی، کلاس های 22 مدرسه این بخش در 2 نوبت مخالف و یا در مکان های استیجاری دایر است.
محمد نوروزی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد دانش آموزان این بخش هر ساله به سبب مهاجر پذیر بودن رو به افزایش است.
وی بیان کرد: از 81 مدرسه ابتدایی موجود در این بخش 73 مدرسه دارای فضای دولتی و 9 مدرسه فاقد فضا بوده که پنج مدرسه آن در نوبت مخالف و چهار مدرسه دیگر در مکان‌های استیجاری دایر هستند و 12 مدرسه ابتدایی آن نیز سرویس بهداشتی ندارند.
نوروزی زاده عنوان کرد: از 15 مدرسه متوسطه اول در بخش دیشموک 6 مدرسه آن فضای آموزشی ندارند که پنج مدرسه آن در نوبت مخالف و یک مدرسه نیز در مکانی استیجاری دایر است.
سرپرست آموزش و پرورش بخش دیشموک گفت: همچنین در دوره متوسطه دوم 6 مدرسه و در دوره استثنایی نیز 2 مدرسه فضای آموزشی ندارند.
وی تصریح کرد: سه هزار و 382 نفر دانش آموزان ابتدایی، یک هزار و 62 دانش آموزان متوسطه اول، 535 نفر دانش آموزان متوسطه دوم و 34 دانش آموز استثنایی در بخش دیشموک مشغول تحصیل هستند.
وی ابراز داشت: در سال‌های گذشته گام‌های بزرگی با کمک خیران مدرسه ساز برای رفع کمبود فضای آموزشی در بخش دیشموک صورت گرفته و امور به سمت بهبود در حرکت است.
بخش دیشموک یکی از بخش‌های محروم شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار