کد خبر: ۵۱۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 01 November 2017
مانور صفر در کیلومتر ۱۲ محور یاسوج ـ. شیراز با حضور معاون حقوقی سازمان پدافند غیر عامل کشور و برخی مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،مدیر کل پدافند غیرعامل استان گفت: با توجه به کوهستانی بودن معابر برون شهری تصادفات در محورهای استانی زیاد است به طوری که در 6 سال گذشته در جاده های استان هزار و 71 نفر کشته و 35 هزار نفر هم زخمی شده اند.
شاهرخ کناری افزود: به منظور بررسی میزان آمادگی ادارات خدمات رسان به حادثه دیدگان ناشی از تصادفات با انجام یک تصادف ساختگی و بدون اطلاع قبلی مانور صفر اجرا و دستگاه های خدمات رسان به این محور فرا خوانده شدند.
وی با بیان اینکه در این مانور آتش نشانی، اورژانس جاده ای، هلال احمر، پلیس راه، اورژانس هوایی، راه و شهرسازی و نیروی انتطامی شرکت داشتند گفت: بر اساس نرم تعریف شده برای حضور به موقع در صحنه تصادف خوشبختانه دستگاه های شرکت کننده به موقع به صحنه تصادف وارد و به مصدومان خدمات درمانی ارائه دادند.
معاون حقوقی سازمان پدافند غیر عامل کشور هم میزان آمادگی دستگاهای خدمات رسان شرکت کننده در این مانور را رضایت بخش دانست.
سرهنگ قمی افزود: در این مانور و در زمانیکه به عنوان ساعت صفر اعلام شد دستگاه های شرکت کننده به موقع خود را به صحنه رسانده و انتظار است که این میزان آمادگی برای ارائه خدمات به مصدمان افزایش داده شود.
وی برگزاری چنین مانوری را برای ایجاد آمادگی دستگاه های خدمات رسان مهم دانست و گفت: با برگزاری این مانورها می توان نقاط قوت را افزایش داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار