پروانه صفری در گفتگو با تابتاک:
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: رویش و تولد تازه‌ای از اسلام در جهان، پس از ظهور انقلاب اسلامی ایران رخ داد.
کد خبر: ۵۲۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 06 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،  مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سنقر امروز دوشنبه با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و مسئولین شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد.

سردار ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه دراین مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک حشر و تولد جدید از عالم هستی بود، اظهار داشت : قبل از انقلاب ما، اسلام در دنیا  این سرزندگی را نداشت و با پیروزی انقلاب یک تولد و رویش جدید از اسلام صورت گرفت.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت : انقلاب اسلامی ایران نیز مانند انقلاب توحیدی پیامبر اکرم (ص) که همه مستکبران و زیاده‌خواهان در مقابل آن ایستادند، بود.

وی تصریح کرد: با توجه به رسالت و اهداف بزرگ و گفتمان های انقلاب همه جهان استکبار از شرق و غرب در مقابل آن ایستادند.

سردار ریحانی ادامه داد: همه موارد ذکر شده به این دلیل بود که انقلاب ما پیام‌آور عدالت، انسانیت و آزادی بود و بسیاری از کرامت های انسانی و شعارهای ارزشی در این فضا صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد : اگر نگاهی به تاریخ با عظمت انقلاب اسلامی بیندازیم می بینیم که همه توطئه های دشمنان از جنگ تحمیلی گرفته تا فتنه سال ۸۸، همگی به نفع ایران رقم خورده و موجب سربلندی این کشور در منطقه شده است.

سردار ریحانی ابراز داشت : علاوه بر تدابیر و خردمندی مقام معظم رهبری، این وحدت مردمی و حمایت ملت از ولایت است که همچون سدی در برابر فتنه های بیگانگان ایستادگی می کند و تا به امروز موجب شده است که نقشه های شوم مستکبرین جهان یکی پس از دیگری درهم بشکند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار