فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به آمادگی کامل پلیس استان در راستای تأمین نظم و امنیت مراسم اربعین حسینی(ع) ،گفت: کارکنان نیروی انتظامی علاوه بر شرکت در مراسم عزادرای اربعین ، بستر امنیتی مناسب را برای عزاداران فراهم می کنند.
کد خبر: ۵۲۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹ 06 November 2017
تابناک فارس به نقل از برنا:سردار "احمد علی گودرزی" در مراسم صبحگاه عمومی پلیس فارس،‌ ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، اظهار کرد: پلیس فارس همانگونه که امنیت عزادران حضرت امام حسین (ع) را در دهه اول محرم به خوبی فراهم کرد، امنیت عزادارن عزیز را در اربعین حسینی فراهم می کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره 54 شهید گمنام نیروی انتظامی ، گفت: باب شهادت روزانه بر روی کارکنان نیروی انتظامی باز است و در این مسیر مأموران انتظامی روحیه ایثار و شهادت طلبی خود را نشان می دهند.
فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: دشمنان همواره در صدد ایجاد توطئه بر علیه کشورهای اسلامی و به ویژه ایران هستند ولی خوشبختانه در این راه ناکام مانده اند.
سردار گودرزی از کارکنان خواست با خدمت به مردم علاوه بر رضایت خداوند، به عنوان سربازان ولی فقیه، دشمن را در رسیدن به اهداف پلیدش ، مأیوس کنند.
وی در پایان اولویت های ناجا در سال جاری را مبارزه با قاچاق کالا، مبارزه با مواد مخدر و صیانت از کارکنان عنوان کرد و افزود: پلیس فارس در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار