استاندار کرمانشاه با هدف بررسی وضعیت واحدهای تولیدی در استان از چند واحد صنعتی در شهرستان های کرمانشاه و هرسین بازدید کرد.
کد خبر: ۵۲۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 08 November 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه امروز به همراه احمد صفری، عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و جمعی از مدیران استانی از چند طرح صنعتی و اقتصادی استان در محور کرمانشاه- هرسین بازدید کرد.

وی در این برنامه با هدف بررسی وضعیت واحدهای تولیدی استان از چند واحد صنعتی از جمله کارخانه تولید انواع نان صنعتی و یک طرح کاغذسازی بازدید کرد.بازدید از یک کارخانه ذوب آهن از دیگر طرح های مورد بازید استاندار کرمانشاه طی امروز بود.

جهانبخش شکری، مدیر عامل این کارخانه گفت: این کارخانه از یک نیروگاه، یک واحد فرآوری آهن قرازه، فرآوری سنگ آهن، تولید ۲۰۰ هزار تن آهن اسفنجی و ۳۰۰ هزار تن ذوب ریخته گری که در اصل مواد اولیه ۲ واحد های نورد ما را شامل می شود تشکیل شده و در کارخانه نورد فولاد استان که تولید تیر آهن داشته و سیمان فولاد جهان که تولید میله گرد را انجام می دهد، مصرف می شود.

وی ادامه داد: طی این ۱۴ ماه فاز اول اجرای این کارخانه ذوب آهن ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا ۲ ماه آینده به بهربرداری می رسد که تحول خوبی در منطقه ایجاد می کند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار