موسسه تصویر شهر برنامه شب های نقره ای را ویژه شب های ماه مبارک رمضان با حضور اهالی سینما برگزار می کند.
کد خبر: ۵۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ 24 June 2015
برنامه شب های نقره ای توسط این موسسه از شامگاه پنجشنبه چهارم تیرماه به مدت 10 شب از ساعت24 تا 2بامداد در تالار ایوان شمس برگزار می شود.

بر اساس این گزارش در برنامه شب های نقره ای فیلم های مردن به وقت شهریور به کارگردانی هاتف علیمردانی(پنجشنبه چهارم تیرماه)، عصر یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی(جمعه پنجم تیرماه)، چهارشنبه 19 اردیبهشت به کارگردانی وحید جلیلوند(شنبه ششم تیرماه)، قندون جهیزیه به کارگردانی علی ملاقلی پور (یکشنبه هفتم تیرماه)، تاج محل به کارگردانی دانش اقباشاوی(دوشنبه هشتم تیرماه) اکران می شود. 

همچنین فیلم های شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی(سه شنبه نهم تیرماه)، انیمیشن لاک پشت های نینجا با دوبله همزمان(چهارشنبه دهم تیرماه)، نهنگ عنبر به کارگردانی سامان مقدم(پنجشنبه یازدهم تیرماه)، دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رییسیان(جمعه دوازدهم تیرماه) و انیمیشن هابیت با دوبله همزمان(شنبه سیزدهم تیرماه) در برنامه شب های نقره ای نمایش داده می شوند.

فروش بلیت در این 10 شب به صورت همت عالی بوده و تمامی وجوه دریافتی آن به صندوق بیمه بیکاری خانه سینما واریز خواهد شد.

این برنامه با همکاری خانه سینما، انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم و تهیه کنندگان سینمای ایران و با حضور هنرمندان و اهالی سینما برگزار می شود. 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت اینترنتی ایوان شمس به نشانی www.eivaneshams.com و برای حضور در برنامه و تهیه بلیت حداقل یک ساعت قبل از شروع سانس به ایوان شمس واقع در بزرگراه شهید گمنام (جلال آل احمد)، ابتدای بزرگراه کردستان مراجعه کنند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار