شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی جلسه ای مشترک با استاندار فارس برگزار کردند.دبیر حزب اعتدال و توسعه فارس:در حال حاضر استنباط می‌شود تعدادی از منتخبان دولت و یا مدیران اجرایی در دوایر در حد و اندازه لازم برای موفقیت دولت تلاش نمی‌کنند و یک حالت بی‌تفاوتی و خنثی بودن در بعضی از آنها مشهود است.
کد خبر: ۵۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 24 June 2015

در این نشست که همگی اعضای شورای مرکزی ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی استان فارس حضور داشتند ابتدا سید میراعظم هاشمی گفت:باید یاد و خاطره روحیه همدلی و همبستگی که اعضای ستاد برای معرفی دکتر روحانی به آحاد جامعه داشتند، را پاس داریم.

وی دلیل اهمیت این کار را لزوم گرم نگه داشتن و شور ملی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات افراد اصلح و همراه دولت نیا دانست و افزود: در چنین شرایطی باید از هرگونه عوامل تفرقه‌انگیز، بپرهیزیم.

در ادامه حجت الإسلام و المسلمین محمد هادی ربانی از فعالان اظهار کرد: می‌بایست با تلاش مضاعف و ادامه راهکارهای دولت تدبیر و امید و سیاست‌های مردمی دکتر روحانی استان فارس را از هرگونه عوامل کاهش انگیزه همراهی مبرا کنیم.

وی متذکر شد در فضای اختلاف انرژی‌ها صرف مقابله و یا دفاع می‌شود در حالی‌که ضرورت استان فارس به کار و کوشش در تحقق اهداف دولت برای خروج از محدودیت‌هاست.

در ادامه جلسه ناصر بهمنی یکی دیگر از اعضای ستادانتخاباتی دکترروحانی و دبیر حزب اعتدال و توسعه فارس ضمن تائید مطالب مطرح شده گفت: هدف از برگزاری این نشست‌ها تحلیل عملکردها دولت مردان فارس و آسیب شناسی علل و ایراد، کندی فعالیت‌ها اجرایی و یا شناخت عوامل موفقیت در پاره ای بخش هاست تا در جهت پیشبرد امور زمینه تسریع فراهم شود.

بهمنی افزود: در حال حاضر استنباط می‌شود تعدادی از منتخبان دولت و یا مدیران اجرایی در دوایر در حد و اندازه لازم برای موفقیت دولت تلاش نمی‌کنند و یک حالت بی‌تفاوتی و خنثی بودن در بعضی از آنها مشهود است.

دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان فارس اظهار داشت به استناد پاره‌ای نظر سنجی‌ها، مردم انتظار و امید بیشتری از کارگزاران مجریان دولت تدبیر و امید داشتند که تحقق نیافته است.

درادامه این جلسه استاندار فارس گفت : با نهایت شکیبایی و صبوری سعی شده با حفظ آرامش به اصلاحات امور و استفاده بهینه از امکانات موجود پرداخته شود.

سیدمحمداحمدی ضمن پذیرش نقد منصفانه، افزود:انتظار از همراهان با دولت تدبیر و امید این است تا برای ایجاد محیطی آرام و فضایی با نشاط جهت جلب سرمایه گذاران با مدری استان همکاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار