رئیس میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد خبرداد:
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد به همراه کارشناسان صنایع دستی اداره کل از کارگاهای تولیدی صنایع دستی در شهرستان بویراحمد بازدید کردند.
کد خبر: ۵۲۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵ 23 November 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،محمد حسین زاده در این بازدید از افتتاح 60کارگاه تولیدی صنایع دستی شهرستان بویراحمد با حداقل اشتغال زایی 3تا 5نفردر دولت تدبیر و امید خبرداد.
وی اظهار داشت: این کارگاه ها وابسته به بخش خصوصی بوده و مجوزهای لازم را نیز از اداره میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد دریافت کرده اند.
افتتاح 60کارگاه تولیدی صنایع دستی در شهرستان بویراحمد

این مسئول در شهرستان بویراحمد عنوان کرد: هدف از ساخت و راه اندازی این تعداد کارگاه ایجاد اشتغال و افزایش تولیدات صنایع دستی شهرستان بویراحمد در راستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی ابراز داشت: این کارگاه ها در رشته های معرق کاری، گلیم بافی، لباس محلی، زیورآلات سنتی، چرم و گوهرتراشی هستند.
رئیس میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری در شهرستان بویراحمد با بیان اینکه تا قبل دولت تدبیر و امید فقط 5کارگاه تولیدی صنایع دستی در شهرستان بویراحمد وجود داشت اظهار کرد: خوشبختانه دولت در بحث اشتغال زایی هنرمندان صنایع دستی گام های خوبی را در شهرستان بویراحمد برداشته است .
حسین زاده با اشاره به اهمیت آموزش هنرمندان صنایع دستی گفت:در شش ماهه نخست سال جاری 15 دوره آموزشی درزمینه های مختلف در شهرستان بویراحمد برگزار شده است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد اظهار کرد: در مجموع 15دوره آموزشی، 303نفر آموزش های لازم را گذرانده است.
وی افزود : اداره میراث فرهنگی بویراحمد برای ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار در این شهرستان درصدد ساخت و راه اندازی کارگاه‌ های جدید صنایع دستی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار