با مخاطبان
خیلی از همکاران بنده سن بالای 35 سال دارند و نمیتوانند در هیچ آزمون استخدامی سایر وزارت خانه و موسسات شرکت نمایند.
کد خبر: ۵۲۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸ 25 November 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
بسمه تعالی
نمایندگان مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
ابتدای عرایضمان را به کلام و فراز بلندی از سخنان رهبرمعظم انقلاب آراسته می کنیم که فرمود. ((جوان باید مبارزه با فقر و ایجاد رفاه عمومى را جزو مطالبات خود بداند))امام خامنه ای(ره) و عنایت توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی دوره دهم و علی الحصوص نمایندگان محترم کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ،درخصوص حذف شرکتهای خدماتی تامین نیروی انسانی که در سازمانهای تحت نظارت دولت (با واسطه یا بدون واسطه) مشغول به کار می باشند. که با این جواب مواجه می شوندکه آب وفاضلاب شرکتی است خصوصی(49درصد سهام دولتی و51درصد خصوصی) وتحقق این امر به دستور وزیر نیرو به مدیریت عامل شرکتهای مادر تخصصی واگذار شده است.ادامه اجرای مصوبه‌های پیشین ساز و کاری قانونی برای تعیین تکلیف نیروهای شرکتی آب وفاضلاب شهری پیش بینی نشده است. و طبق بخشنامه مجلس شورای اسلامی و وزارت نیرو و شرکت های تابعه آن می توانند با آن دسته از نیروهای شرکتی که در حوزه فعالیت های اصلی و تخصصی و خدمات پشتیبانی و اداری (تامین نیرو) که قبل از سال ۱۳۸8 مشغول به کار شده اند، با رعایت ماده (۱۰) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۰ کل کشور و تبصره الحاقی آن، به صورت قرارداد کار معین (مشخص) انعقاد و یا تمدید قرارداد کنند ولی باز هم شاهد هیچگونه تحولی از مجلس به وزارت نیرو نبودیم. و بایستی سازمان آب وفاضلاب کشور به صورت مستقیم از نیروی انسانی قراردادمستقیم منعقد نموده و نسبت به تبدیل وضعیت نیروهای های تامین نیرو اقدام لازم را انجام میدادند ولی این امر به تحقق نرسیده و از نمایندگان مجلس تقاضای عاجزانه داریم نسبت به تصویب (طرح) برای نیروهای تامین نیرو با 5 سال سابقه با مدرک کارشناسی طبق نامه100/50/105302مورخ 01/10/87وزارت نیرو را خواستاریم.
مواردی هستند به که به عرض نمایندگان مجلس برسانم.
1-تقاضا داریم نسبت به تمدید بخشامه وزارت نیرو که از مورخ31/02/88 می باشد را به تاریخ 31/02/92 تغیر نمایید.
2- تقاضا داریم نسبت به یکسان سازی حقوق طبق بند 10 ماده 68 قانون خدمات کشوری توسط دولت و وزارت خانه ها با شرکتهای تخصصی زیر محموعه وزارت نیرو
3-در بخش دهم قانون بودجه 95 (تغییرات متفرقه) و در بند شماره 61 آمده است:
وزارت نیرو (شرکت توانیر) نسبت به همسان سازی پرداختی ماهانه اپراتورهای پست های انتقال و فوق توزیع سراسر کشور با سایر کارکنان پیمانی و رسمی اقدام نماید .و آیا این بخشنامه شامل نیروهای همانند آّب وفاضلاب نمی باشند که در سخت ترین شرایط کنونی جامعه که بحران آب هست دست وپنجه نرم میکنند تا به مردم آب سالم تحویل نمایند.
4- خیلی از همکاران بنده سن بالای 35 سال دارند و نمیتوانند در هیچ آزمون استخدامی سایر وزارت خانه و موسسات شرکت نمایند.
5-تبدیل وضعیت نیروهای انسانی وزارت نیرو(شرکتی تامین نیرو) موضوع بند3-4-1-5 دستور العمل نیاز سنجی و ساماندهی و تامین منابع انسانی شرکتهای وابسته تحت هر عنواونین ممنوع و فقط حداکثر 10 درصد پست های سازمانی بلاتصدی خود را تا سقف 20 درصد از کل مجوز استخدامی سالیانه از بین نیروهای انسانی شاغل در شرکت تامین نیروی انسانی که احراز شغل پست سازمانی و دارا بودن 5 سال سابقه کاری مشروط به پرداخت حق بیمه مورد تایید و رضایت مدیران ستادی هر استان و شرکت مادر تخصصی( طبق بخشنامه530/29997/94 مورخ 17/06/94 معاونت نیروی انسانی وزارت نیرو)
6- تهیه طرحی درباره عقد قرارداد مستقیم با نیروهای خدماتی(تامین نیرو) شرکت آب وفاضلاب و حذف پیمانکاران نیروی انسانی آب وفاضلاب کشور را خواستاریم.
7-مساوی دانستن مدرک تحصیلی در مقاطع مختلف از نظر پرداخت و مزایا و همچنین مساوی دانستن مقطع کارشناسی با مقطع کاردانی جهت تبدیل وضعیت از شرکتی به قرارداد یا مدت معین (به لحاظ سنوات خدمت)
استدعا داریم از شما و سایر نمایندگان مجلس تنها ارگانی که تبدیل وضعیت نشدند وتاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته و تعدادی از همکاران با حقوق زیر1.200هزاربه هیچ پشتوانه و دلگرمی مشغول کار هستند و فقط سود را شرکت خدماتی می برد وبا مدرک فوق یا لیسانس که شایسته این جوانان این استان که محروم ترین استان کشور می باشد و وضعیت بی آبی بحرانی می باشد و نیروها با دل وجان در صعنت آب و فاضلاب مشغول خدمت می باشند با نهایت استضعاف، استیصال به استحضار عالی میرسانیم امید است نیروهای خدماتی شرکت آب وفاضلاب شهری نتیجه عملی اقدامات جنابعالی را در بهبود وضعیت معیشت و آینده شغلی مطئمن خود شاهد باشیم.
باتشکر نیروی های خدماتی( تامین نیرو) شرکتی آب و فاضلاب کشور
رونوشت :مجمع نمایندگان استان بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار