رئیس حوزه هنری استان قم خبر داد؛
رئیس حوزه هنری استان قم از برگزاری نشست تخصصی معاونین فرهنگی مراکز استانی حوزه هنری در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۲۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 26 November 2017
به گزارش تابناک قم، مجدالدین معلمی گفت: نشست تخصصی معاونین فرهنگی مراکز استانی حوزه هنری از سری نشست‌های تخصصی سالانه این مرکز است و تمامی معاونین فرهنگی استان‌ها از سراسر کشور به مدت ۳ روز در این نشست حاضر خواهند بود.

وی تاریخ برگزاری این نشست را ۷ تا ۹ آذرماه ۱۳۹۶ اعلام کرد و درباره اهداف این نشست تصریح کرد: مهم‌ترین هدفی که در این نشست پیگیری می‌شود ایجاد هماهنگی بیشتر و بهربرداری از ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه سایر استان‌هاست. معاونین فرهنگی مهمترین رکن هماهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی واحدهای تخصصی حوزه هنری هستند و ایجاد ارتباط بیشتر با ستاد و سایر استان‌ها برایشان فرصت و ظرفیت برای برنامه‌ریزی بیشتر را ایجاد می‌کند.

رئیس حوزه هنری قم حاضران در این نشست را علاوه بر معاونین فرهنگی مراکز استانی حوزه هنری، مجید مصلحی مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری، معاونین وی و رئیسان مراکز تخصصی حوزه هنری از جمله مرکز هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، تصویری، آفرینش‌های ادبی، ادبیات پایداری و مسئولین کارگروه‌های این مراکز اعلام کرد و افزود: «علاوه بر سخنرانی‌های تخصصی در حوزه فعالیت معاونین فرهنگی چند سخنرانی با موضوعات اخلاقی و مدیریتی هم ایراد خواهد شد.

وی در ادامه به برنامه‌های جنبی این نشست از جمله زیارت بارگاه مقدس حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و گفت: به علت هم‌زمانی این برنامه با هفته بسیج، شاخص‌ترین برنامه‌ای که در کنار این سمینار پیش‌بینی شده‌است، برگزار شب خاطره «گاهی آسمان» است. حاضران در این نشست پس از بازدید از خانه موزه شهید زین‌الدین به خاطرات هم‌رزمانش از دلاوری‌های این فرمانده دوران دفاع مقدس خواهند پرداخت. این شب خاطره به لحاظ محتوی یک برنامه در سطح ملی است و از شبکه‌های سراسری سیما پخش خواهد شد.

معلمی در پایان ابراز امیدواری کرد که این نشست زمینه بهتری برای افزایش کیفیت آثار تولیدی و توسعه ارتباطات برای مراکز استانی حوزه هنری باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار