کد خبر: ۵۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲ 25 June 2015
فرمانده پلیس راه استان البرز گفت: محورهای مواصلاتی استان البرز یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور بوده و بالاترین آمار تردد متعلق به این استان است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ رضا اکبری در جلسه شورای ترافیک استان البرز که عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد با اشاره به تدابیر لازم برای آغاز سفرهای تابستانی، اظهار داشت: محورهای مواصلاتی استان البرز یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور بوده و بالاترین آمار تردد متعلق به این استان است.

وی افزود: سه جاده اصلی آزادراه تهران-کرج، کرج- قزوین و محور کرج- چالوس از محورهای کلیدی کشور محسوب می‌شود که در این استان قرار دارد.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به اینکه پس از اتمام ماه مبارک رمضان دور دوم سفرهای تابستانی آغاز شده و تا 2 مهر ادامه دارد، دستورالعمل‌هایی در این راستا بر اساس تاکیدات راهنمایی رانندگی کشور تهیه شده است.

وی با بیان اینکه جانمایی و استقرار تیم‌های پلیس راه پیش‌بینی شده، تصریح کرد: از عوامل ستادی در کنار جاده استفاده می‌شود  و در این راستا با تمامی ظرفیت‌های موجود در محورهای مواصلاتی حضور داریم.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه هماهنگی‌ها و رایزنی‌های لازم در شورای ترافیک استان مطرح و نامه‌ها و مکاتبات لازم انجام شده، اظهار داشت: امید است با همکاری سازمان‌های مرتبط با این امر مانند اورژانس، حمل‌ونقل و پایانه‌ها، هلال‌احمر اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ای برای شناخت نقاط حادثه‌خیز در دستور کار قرار دارد، گفت: رفع نقاط حادثه خیز یا آشکار سازی آن باید انجام شود و در صورت بروز حادثه دستگاه‌های خدماتی در دسترس باشند.

رئیس پلیس راه استان البرز با تاکید بر اینکه رانندگان باید به قوانین توجه کرده و باور کنند که خطر در کمین است، خاطرنشان کرد: در غیر این صورت تمامی زحمات تلاشگران این عرصه در راستای ایجاد ایمنی بی‌نتیجه است و  این موضوع نیاز به  فرهنگ‌سازی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار