رئیس کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی گفت: روال مزایده‌ شرکت‌های خصوصی در خراسان رضوی بسیار "کُند" است.
کد خبر: ۵۳۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 28 November 2017
به گزارش تابناک : مجتبی بهاروند اظهار داشت: متأسفانه آن‌گونه که انتظار می‌رود در روند اجرای اصل 44 قانون اساسی در بدنه دولت با سرعت انجام نشده و مشکلاتی در این حوزه وجود ندارد.

وی ادامه داد: اینکه یک سری از مدیران دولتی شرکت‌های دولتی را خریداری کرده و در آن فعالیت خود را آغاز کنند به‌معنی خصوصی‌سازی نیست بلکه خصوصی‌سازی یعنی یک صنعت و یا کسب و کار از صفر تا صد به‌دست بخش خصوصی سپرده شود و دیگر دولت در اداره آن نقشی نداشته باشد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی تأکید کرد: با این روند هیچ وقت خصوصی‌سازی به شکل واقعی در ایران انجام نشده و ما همچنان شاهد هستیم که حتی شرکت‌های به ظاهر خصوصی شده که با سیستم دولتی اداره می‌شوند ضررده باقی می‌مانند.

بهاروند خاطرنشان کرد: متأسفانه روال مزایده‌های شرکت‌های خصوصی که برگزار می‌شود نیز بسیار کُند بوده و ما همچنان شاهد هستیم که در برخی از موارد مزایدات انجام نشده و با وجود دستورات و مصوبات واگذاری شرکت به بخش خصوصی مسکوت می‌ماند.

وی تصریح کرد: با این حال مسئولان دولت باید این را بدانند که خصوصی‌سازی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که برای بهبود وضعیت اقتصادی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.





منبع : تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار