در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی نوربخش امام جمعه لار، پیکر این مرحوم روز شنبه در قم تشییع و پس از انتقال به گزار شهدای علی بن جعفر به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۵۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 27 June 2015
به گزارش تابناک قم، در این مراسم پس از اقامه نماز در حرم مطهر توسط آیت‌الله مکارم شیرازی، پیکر مرحوم نوربخش با حضور مردم قم و لار و همچنین برخی از مسئولان از جمله آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه و امام جمعه قم از حرم حضرت معصومه(س) تا گلزار شهدا تشییع شد.

این گزارش حاکیست، حجت الاسلام نوربخش به بیماری سرطان خون مبتلا بود و مدتی پیش از بیمارستان های قم به بیمارستان نمازی شیراز انتقال یافته بود.

پیکر مطهر آن مرحوم پس از تشییع به شیراز انتقال یافت تا برای خاکسپاری به زادگاهش استان قم منتقل شود.

وی متولد 1332 در شهرستان گلپایگان بود و پس از رحلت آیت الله سید عبدالعلی آیت الهی امام جمعه پیشین لارستان از سوی مقام معظم رهبری به این سمت منصوب شده بود.

امام جمعه فقید لارستان مسئولت‌هایی چون مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و حج و زیارت استان مرکزی و قم بوده و معاونت پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم، 5 سال مسئولیت ستاد اقامه نماز استان قم ، 5 سال مسئولیت نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ورامین را در کارنامه خود داشته است.

مراسم تشییع پیکر امام جمعه فقید لارستان روز گذشته بعد از اقامه نماز جمعه از مسجد جامع لار برگزار شد و جنازه وی برای خاکسپاری به قم منتقل شد. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار