در نشست نمایندگان انجمن تولیدکنندگان مصالح ساختمانی و پیمانکاران پروژه‌های عمرانی استان بوشهر قیمت مصالح ساختمانی استان بوشهر به تصویب رسید.
کد خبر: ۵۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 28 June 2015
تابناک بوشهر: صبح امروز نشست نمایندگان انجمن تولیدکنندگان مصالح ساختمانی و پیمانکاران پروژه‌های عمرانی استان بوشهر با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار شد و قیمت مصالح ساختمانی استان بوشهر به تصویب رسید.

بر اساس این گزارش قلوه از 2 هزار و 400 تومان به 2 هزار و 760 تومان، مخلوط سرندی از 2 هزار و 200 تومان به 2 هزار و 530 تومان، بیس از 5 هزار تومان در سال 93 به 5 هزار و 750 تومان و مخلوط غیرسرندی از یک هزار و 200 تومان به یک هزار و 380 تومان رسید.

همچنین قیمت ماسه شکسته از 8 هزار تومان در سال 93 به 8 هزار و 300 تومان،  ماسه شسته از قیمت کارشناسی هشت هزار تومان در سال 93 به 9 هزار و 600 تومان و شن از 4 هزار و 600 تومان در سال 93 به 5 هزار و 290 تومان تغییر کرد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر در این نشست با اشاره به تولید مصالح ساختمانی استاندارد در استان بوشهر اظهار داشت: به‌منظور اجرای پروژه‌های باکیفیت عمرانی نیازمند تولید مصالح ساختمانی استاندارد هستیم.

حسن باستی بیان کرد: تولید مصالح ساختمانی استاندارد در کنار قیمت مناسب، موجب می‌شود کارفرمایان پروژه‌های عمرانی برای تهیه مصالح ساختمانی از تولیدات استان استفاده کنند و این امر در اجرای باکیفیت پروژه‌های عمرانی نیز مؤثر است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، خطاب به تولیدکنندگان شن و ماسه و مصالح ساختمانی استان بیان کرد: هیئتی متشکل از نمایندگان انجمن‌های صنف تولیدکنندگان، پیمانکاران و یکی از کارشناسان دفتر فنی استانداری تشکیل‌شده و ظرف مدت 10 روز، افزایش هزینه‌های تولید امسال نسبت به سال گذشته را آنالیز کنند تا بر اساس آن، نرخ افزایش قیمت مصالح ساختمانی تعیین شود.

باستی ادامه داد: در حال حاضر، قیمت مصالح ساختمانی امسال به میزان نرخ تورم 15درصدی که توسط بانک مرکزی اعلام‌شده، 15 درصد افزایش خواهد یافت و پس از اعلام درصد افزایش هزینه‌ها بر اساس آنالیز صورت گرفته و به‌تناسب میزان درصد افزایش، قیمت مصالح ساختمان هر چهار ماه یک‌بار به‌صورت پلکانی و نه به‌صورت یکجا، افزایش خواهد یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار