در بازدید آموزشی از مدارس ابتدایی بخش موگرمون ، ضمن بررسی مسائل آموزشی ، اقلام آموزشی بین دانش آموزان توزیع شد.
کد خبر: ۵۴۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 21 December 2017
روز گذشته مدیر  و معاونین آموزش و پرورش شهرستان لنده به همراه کارشناسان حوزه آموزشی این اداره از مدارس روستایی در منطقه موگرمون این شهرستان بازدید آموزشی داشتند .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت : به منظور بررسی وضعیت آموزشی مدارس شهرستان ، از مدارس بخش موگرمون بازدید به عمل آمد که نتایج حاصله حکایت از کیفیت خوب آموزش در این مدارس دارد.
علی جاویدان افزود : در این بازدید که از تک تک دروس پایه های ابتدایی مدارس چندین روستای این منطقه توسط سر گروه آموزشی و واحد آموزش سوال شد ، نتایج حاصل از پاسخگویی دانش آموزان نشان از تلاش و کوشش خوب معلمان و دانش آموزان در جهت بهبود کیفیت آموزش در این منطقه دارد.
جاودان در ادامه ضمن تقدیر از معلمین خصوصا در مقطع ابتدایی گفت : انتظار ما از همکاران فرهنگی در شهرستان لنده این است که حتی الامکان از فعالیت های پژوهشی ضمن تدریس استفاده نمایند.
 بازدید مسئولین آموزش و پرورش شهرستان لنده از مدارس موگرمون/ توزیع اقلام آموزشی بین دانش آموزان + تصاویر

سید باقر خرمی معاونت آموزشی اداره آموزش وپرورش شهرستان لنده در این بازدید در گفتگو با تابناک گفت : امروز به همراه ریاست اداره آموزش وپرورش شهرستان بازدید از مدارس حوزه شرقی منطقه موگرمون داشتیم که خوشبختانه مهم ترین هدف آموزش و پرورش که همان آموزش است روئیت و در بازدید از تک تک دانش آموزان این منطقه ، وضعیت آموزشی که همان پاسخگویی دانش آموزان است رضایت بخش است.
وی افزود : با توجه به وضعیت رضایت بخش آموزشی و همچنین در راستای تشویق و ترغیب دانش آموزان ، در این بازدید به همه دانش آموزان این منطقه اقلام آموزشی و پوشاک اهداء شد .
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار