شرکت سیبا موتور به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه بهمن دیزل، محصولات تجاری شرکت FAW را به بازار ایران عرضه می‌کند که این شرکت موفق شده سهم قابل توجهی از بازار خودروهای تجاری، به خصوص کشنده‌ها را به خودش اختصاص دهد.
کد خبر: ۵۴۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 26 December 2017

به گزارش تابناک : محمد صارمی مدیر فروش سیبا موتور بیان کرد: سیبا موتور در شش ماه اول سال جاری موفق شده که 54 درصد سهم بازار کشنده‌های چینی را به خود اختصاص دهد که رقم قابل توجهی است. به گفته وی این شرکت در بخش کامیونت‌ هم با دارا بودن یک محصول از شرکتFAW موفق شده سهم 10 درصد بازار کامیونت‌ها را به خود اختصاص دهد.

سهم قابل توجه سیبا موتور از بازار خودروهای تجاری

وی افزود: اضافه کردن سالی یک محصول جدید جزو سیاست‌های شرکت سیبا موتور است و امسال یک کامیونت 8 تن به سبد محصولات این شرکت اضافه خواهد شد و کامیونت شش تن FAW این شرکت نیز دارای استاندارد آلایندگی یورو5 خواهد شد.

وی در خصوص بازار هدف این شرکت بیان کرد: ارائه محصولاتی که برای خدمات شهری مناسب باشند، هدف ما است و کامیونت شش تن FAW با کاربری‌های مختلفش، مورد استقبال ارگان‌ها و شرکت‌های مختلفی قرار گرفته است.

سهم قابل توجه سیبا موتور از بازار خودروهای تجاری

وی افزود: شرکت سیبا موتور با عرضه محصولاتی با استاندارد آلایندگی یورو5، گامی فراتر از استانداردهای ایران برداشته است و محصولات این شرکت دارای استاندارد آلایندگی اروپا هستند.

وی در خصوص حضور محصولات سیبا موتور در طرح نوسازی ناوگان فرسوده بیان کرد: خودروهای تجاریFAW، تنها برند چینی هستند که در طرح نوسازی ناوگان فرسوده حضور دارند و این به دلیل برخوردار بودن این خودروها، از تکنولوژی روز آلمان است.

صارمی درباره نمایندگی‌های سیبا موتور در سراسر کشور گفت: در حال حاضر این شرکت 20 نمایندگی در سراسر کشور دارد، ولی با قراردادی که به تازگی منعقد شده است، نمایندگی‌های بهمن دیزل در زمینه فروش و خدمات پس از فروش به محصولات سیبا موتور خدمات ارائه می‌دهند و نمایندگی‌های سیبا موتور هم به محصولات تجاری بهمن دیزل خدمات متقابل را ارائه می‌دهند.

بهمن دیزل در سراسر ایران 94 نمایندگی فروش و 60 نمایندگی خدمات پس از فروش دارد.

 

 

منبع : خودرونویس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار