در سال های اخیر و با توجه به قیمت مناسب گل و ورود افراد سرمایه گذار و حمایت های جهاد کشاورزی به این بخش، سطح کشت گل رو به افزایش بوده است.
کد خبر: ۵۴۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 28 December 2017

 

تابناک فارس به نقل از مهرستان:به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان مُهر ، غلامحسین مظاهری گفت: برداشت گل از نرگس زارهای بخش اسیر شهرستان مهر آغاز شده است.

مدیر جهاد کشاورزی مهر با بیان این مطلب افزود: در بخش اسیر بیست هکتار گل نرگس وجود دارد که در سال های نه چندان دور سطح بیشتری بوده است اما به علت عدم توجه اقتصادی به گل نرگس این سطح کاهش قابل توجهی یافت.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر و با توجه به قیمت مناسب گل و ورود افراد سرمایه گذار و حمایت های جهاد کشاورزی به این بخش، سطح کشت گل رو به افزایش بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی مهر همچنین گفت: از بیست هکتار نرگس زارهای بخش اسیر در سال حدود سی تن گل تولید می شود که به استان های تهران، اصفهان، مشهد و همچنین شهر شیراز فرستاده می شود.

وی در پایان ابراز داشت: برداشت گل نرگس از نیمه اول دی ماه شروع و تا نیمه نخست بهمن ماه ادامه دارد و از سرمایه گذاران و علاقمندان فعالیت در این بخش می خواهیم با توجه به حمایت های دولت در این زمینه سرمایه گذاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار