فرمانده انتظامي استان در سومین کمیسیون پشتیبانی عملیات مبارزه با مواد مخدر در قرارگاه عملياتي شماره 2 امام رضا(ع)؛ حاشیه شهر مشهد را اولویت ماموریتی پلیس خراسان رضوی دانست.
کد خبر: ۵۴۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ 28 December 2017

به گزارش تابناک : سردار "قادر كريمي" در  سومین کمیسیون پشتیبانی عملیات مبارزه با مواد مخدر قرارگاه عملياتي شماره (2) امام رضا(ع) با تقدیر از تلاش کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: امیدواریم روند رو به رشد افزایش کشفیات تداوم داشته باشد و با انجام وظیفه در این مسئولیت خطیر و مهم موجب امید و نشاط در بین مردم باشیم و نگرانی خانواده ها از توزیع و مصرف مواد مخدر در بین جوانان کاهش یابد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با تاکید بر افزایش رضایت شهروندان و کاهش آسیب ها با حضور میدانی و کیفی سازی ماموریت ها به عنوان اهداف راه اندازی قرارگاه های عملیاتی در شهر مشهد اظهار داشت: لزوم بازنگری در ساختار سازمانی پلیس در مشهد مقدس با همراهی ستاد ناجا، موجب  افزایش امنیت خدمات صادقانه به مردم در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مواد مخدر از مهم ترین دغدغه ها و مطالبات مردم در حاشیه شهر مشهد است، تصریح کرد: پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر ریشه بسیاری از ناهنجاری ها مثل سرقت، قتل و ... است.

فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي افزود: می بایست حضور کارکنان در قرارگاه عملیاتی امام رضا(ع) کیفی و جهادی باشد و طرح های عملیاتی به صورت گسترده و پیوسته اجرا تا شاهد اثرگذاری بیشتری در حوزه تامین نظم و امنیت در حاشیه شهر مشهد باشیم.

وی با تاکید بر تهیه بانک اطلاعاتی مناطق آلوده و جرم خیز و اولویت سنجی جرایم در سطح شهر مشهد و دیگر شهرستان های تابعه استان عنوان کرد: حضور یک پلیس صد در صد پیشگیری کننده است و 50 درصد مشکلات را در حوزه ناامنی ها و آسیب های اجتماعی  کاهش می دهد.

 

 

منبع : پایگاه خبری پلیس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار