مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ترانزیت نفتی از بندر شهید رجایی بهار امسال در مقایسه با سه ماه پارسال 166 درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۵۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 29 June 2015
 به گزارش تابناک - جزیره به نقل از خبرگزاری اقتصادایران، "ابراهیم ایدنی" روز دوشنبه در نشست تشریح عملکرد این بندر اظهار داشت: دراین مدت 235 هزارو 246 تن انواع فرآورده های نفتی از طریق بندر شهید رجایی به کشورهای مختلف ترانزیت شد.
 
وی با اشاره به واردات 342 هزار و 704 تن انواع فرآورده های نفتی از طریق این بندر در بهار امسال، بیان داشت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد کاهش نشان می دهد.

ایدنی تصریح کرد: همچنین در این مدت دو میلیون و 631 هزار و 798 تن کالای غیرنفتی از طریق بندر شهید رجایی وارد شده که در مقایسه با سه ماه نخست پارسال هشت درصد کاهش داشته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: طی این مدت، در مجموع 14 میلیون و 847 هزار و 811 تن کالای نفتی و غیر نفتی در بزرگترین بندر تجاری ایران تخلیه و بارگیری شد.

بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری ایران در فاصله 23 کیلومتری غرب شهر بندرعباس واقع شده و با بهره مندی از 41 پست اسکله و دو هزارو 400 هکتار وسعت، از ظرفیت پذیرش سالانه حدود 90 میلیون تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی برخوردار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار