مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: اقشار مختلف مردم بصیر و ولایتمدار استان ایلام فردا ساعت 9 صبح همزمان با سراسر کشور در میادین اصلی شهرستان های دهگانه استان بر علیه فتنه گران و آشوب طلبان و حامیان آنها تجمع اعتراض آمیز برگزار می کنند.
کد خبر: ۵۴۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 02 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛حجت‌الاسلام علی چراغی پور افزود: در شهرستان ایلام نیز این تجمع پرشور مردمی فردا صبح در میدان 22 بهمن این شهر برگزار می شود.


وی افزود: سخنران اصلی این برنامه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام خواهد بود و قرائت بیانیه و شعارهای مردمی در راستای محکوم کردن حوادث اخیر از جمله برنامه های فردا است.


چراغی پور ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی استان ایلام برای حضور باشکوه در این تجمع بزرگ، یادآور شد: نمونه این برنامه انقلابی در سراسر کشور فردا صبح برگزار می شود.


وی گفت: در روزهای اخیر عده ای از افراد آشوب طلب و فاقد صلاحیت با حمایت پیدا و پنهان معاندان و دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام سعی در بر هم زدن نظم و امنیت و آرامش جامعه شده اند.


وی اظهار کرد: این افراد فرصت طلب با سوء استفاده از نارضایتی های مردم در خصوص مطالبات به حق خود فضای امن جامعه را متشنج و ناآرام کرده اند.


چراغی پور یادآور شد: این گروه ها که از سوی دشمنان خارجی حمایت و مدیریت می شوند با توهین به مقدسات و ارزش های انقلاب و نظام باعث خوشحالی آنها شده اند.رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از تمهیدات ترافیکی ویژه در روز چهارشنبه مورخه 13 دی ماه 96 در شهر ایلام خبر داد.

سرهنگ محسن ناصری گفت: با توجه به اجتماع عظیم مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار استان ایلام در حمایت از ولایت و رهبری و به منظور بیزاری جستن از آشوب گران و در محکومیت فتنه گران، فردا چهارشنبه 13 دی ماه در میدان 22 بهمن شهر ایلام برگزار می شود، از ساعت هشت صبح تا خاتمه مراسم محدودیت های ترافیکی در مسیرهای ذیل اعمال می شود.

مسیر 1- میدان حضرت امام تا میدان 22 بهمن

مسیر 2- تقاطع سیدالشهدا تا میدان 22 بهمن

مسیر 3- خیابان فردوسی از تقاطع طالقانی تا میدان 22 بهمن

مسیر 4- خیابان آیت اله حیدری از میدان 22 بهمن تا تقاطع نهضت

مسیر 5- آیت اله حیدری از تقاطع نهضت تا تقاطع رسالت حیدری

مسیرهای جایگزین:

1- خیابان 24 متری - تقاطع مقاومت - بلوار مهران

2- خیابان تختی - سعدی شمالی – بلوارآیت اله مدرس

3- میدان فاتحان میمک ، بلوارجمهوری ، خیابان عدالت و خیابان شهدا
رئیس پلیس راهور استان در پایان گفت: از کلیه رانندگان خواست از مسدودکردن سایر خیابان ها و پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری و با پلیس که جهت روانسازی ترافیک و برگزاری هرچه با شکوه تر شدن مراسم مستقر هستند، همکاری کنند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار