مدیر عامل ستاد دیه استان اردبیل گفت: جشن گلریزان برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی مردم و خیران در راستای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد ۱۳ رمضان در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 29 June 2015
مسعود انزابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: جشن گلریزان فرصتی بزرگ برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی است که هم اکنون 434 زندانی جرایم غیرعمد و محکومین مالی در اردبیل در انتظار آزادی به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه جشن گلریزان در 16 نقطه از استان اردبیل برگزار می‌شود، گفت: در جشن گلریزان شهرستان گرمی و نمین 45 میلیون و 500 هزار تومان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی جمع‌آوری شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل استقبال مردم شهرستان گرمی برای ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی را بسیار باشکوه خواند و افزود: اهدای یک قطعه زمین و درآمد محصولات کشاورزی توسط کشاورز شهرستان گرمی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از اقدامات خیرخواهانه بوده که قابل تحسین است.

انزابی بیان کرد: ستاد دیه استان اردبیل با برنامه‌ریزی‌های اساسی و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم و خیران در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی اقدامات بسیار قابل توجهی انجام داده و امیدواریم علاوه بر کمک‌های مردم و خیران در ماه رمضان در ماه‌های دیگر نیز شاهد این کار خیر و نیکوکارانه باشیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه بسیاری از افراد به دلیل تصادفات غیرعمدی و مشکلات اقتصادی در زندان به سر می‌برند، تصریح کرد: این افراد بی‌صبرانه منتظر مشارکت‌های خیران و مردم هستند تا به آغوش گرم خانواده‌هایشان باز گردند.

مدیر عامل ستاد دیه استان اردبییل اظهار کرد: امیدواریم امسال با حضور باشکوه مردم و خیران در جشن‌های گلریزان شاهد خوشحالی و شور و نشاط در بین خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار