استاندار کرمانشاه گفت:مدیران عامل بانک‌ها درخصوص احیا یا واگذاری واحد‌های راکد تملک شده باید احساس وظیفه وجدانی داشته باشند تا در رونق اشتغال تاثیرگذار باشند.
کد خبر: ۵۴۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 03 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه درنشست ستاد تسهیل و رفع موانع  که امروزصبح در سالن جلسات استانداری برگزار شد افزود: از مدیران و به خصوص مسوولان بانک‌ها میخواهم در این زمینه با مردم همکاری کنندواگرنمی‌توانند دراین زمینه راهگشا باشند علت رابا مسوولان درمیان بگذارند تا برای رفع آن تدبیری اندیشیده شود.

وی  خاطر نشان کرد:ستاد ظرفیت‌های راکد استان در دو هفته آینده احیاء میشود واین ستاد با عضویت بانکها، مدیران عضو ستادتسهیل مدیران و مسئولان استان تشکیل خواهد شد تا ظرفیت‌های راکد شناسایی و احصاء شود و بانکها، اشخاص حقیقی و هلدینگ‌های اقتصادی باید برنامه زمانبندی شده خود را برای احیای این ظرفیت‌ها ارائه کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه ظرفیت‌های راکد استان برای احیا باید اولویت بندی شوند اظهار داشت: اگر پس از بررسی‌های لازم  واحد، توان به روزرسانی و ادامه کار نداشته باشد وقت خود را صرف دیگر واحد‌ها خواهیم کرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار