رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بارش برف در شهرستانهای جنوب این استان موجب لغزندگی سطح جاده ها شده است.
کد خبر: ۵۵۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 28 January 2018

به گزارش تابناک : ابوالفضل حسینی عشرت آباد روز یکشنبه افزود: بر اساس گزارش راهداران و تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، بارش برف پراکنده در جاده های شهرستانهای تربت حیدریه، زاوه، رشتخوار، مه ولات، باخرز، کاشمر و بردسکن ادامه دارد.
وی با اشاره به انجام عملیات شن و نمک پاشی در جاده های پر برف استان اظهار کرد: بارش برف به دلیل وزش باد شدید در برخی جاده ها ازجمله جاده ملک آباد - تربت حیدریه در محدوده گردنه خماری تبدیل به کولاک شده است.
وی بر رعایت احتیاط توسط رانندگان تاکید کرد و گفت: هم اکنون رفت و آمد در تمام جاده های خراسان رضوی به صورت عادی و روان در جریان است و رانندگان می توانند از طریق شماره تلفنهای 33411000 و 141 اطلاعات لازم در باره مسیرهای مورد نظر را از مرکز مدیریت راهها دریافت کنند.
خراسان رضوی دارای 20 هزار و 483 کیلومتر جاده است که 6 هزار و 331 کیلومتر آن شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن روستایی است.
این استان علاوه بر 51 گردنه به طول 545 کیلومتر در مسیرهای بین شهری، 172 گردنه به طول 574 کیلومتر در جاده های روستایی و نیز 136 محل کولاک و مه گیر به طول 586 کیلومتر دارد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار