صادقی گفت:دردهه مبارک فجر146 پروژه باحضور مهمانانی که داریم افتتاح خواهدشد،هزینه این پروژه‌هامبلغی بیش از492 میلیارد تومان بوده است.
کد خبر: ۵۵۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ 28 January 2018

به گزارش نابناک قم؛سیدمهدی صادقی،استاندارقم،با اشاره به پیش رو بودن ایام‌الله دهه مبارکه فجر اظهار داشت: قطعاً برنامه‌ای برای این دهه تنظیم‌شده که به محضر مدیران دستگاه‌های اجرایی خواهد رسید، همچنین باید حضوری فعال را بیشتر از سال‌های قبل داشته باشیم.

وی با اشاره به پروژه‌هایی که در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود، گفت:در دهه مبارک فجر 146 پروژه با حضور مهمانانی که داریم افتتاح خواهد شد، هزینه این پروژه‌ها مبلغی بیش از 492 میلیارد تومان بوده است.

استاندارم ضمن تقدیرازتلاش‌های صورت گرفته دربرگزاری نمایشگاه کفش استان ابرازکرد:این نمایشگاه یکی از بهترین نمایشگاه‌هایی بود که انجام شد، برگزاری این نمایشگاه اعتباری برای مجموعه واحدهای تولیدی بود، امیدوار هستیم بقیه نمایشگاه‌هایی که برقرار می‌شود باکیفیت بهتر و بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه در سایه همکاری و تعامل در حوزه بانک‌ها اقدامات خوبی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: با همت و انگیزه‌ای که واحدهای تولیدی از خود نشان می‌دهند بسیار جای امیدواری است، که تقویت این انگیزه بتواند مشکلات پیش روی این واحدها را برطرف کند.

در این جلسه مجید آوری فرد مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم نیز اظهار داشت: عدم پرداخت طلب‌ها از بیمارستان‌ها یکی از مشکلات واحدهای پزشکی است، که مطالبات سنگینی در این‌ارتباط دارند مقرر شد تا سقف اعتباری 500 میلیون تومان به آن‌ها پرداخت شود تا مشکلات آن‌ها برطرف شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار