کد خبر: ۵۵۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶ 28 January 2018

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در واحدها و مراکز آموزشی این مجموعه مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش ایرنا سلطانعلی میر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشجویان فعال شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان از مزایا و تسهیلات ویژه برخوردار هستند.
وی افزود: تمام دانشگاه‎ ها و مؤسسات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سیستان و بلوچستان موظف هستند هر نیم سال تحصیلی بر اساس آیین نامه نقل و انتقال مصوب شورای طرح و برنامه شاهد، با انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر موافقت کنند.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر در مقطع دکتری با تایید ستاد و هماهنگی گروه آموزشی مربوطه بیشتر از یک بار می ‎تواند در ارزیابی جامع شرکت کنند.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگری که در این مجموعه مشغول به تحصیل هستند توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت می ‎شود.
میر افزود: واحدها و مراکز آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی در سیستان و بلوچستان در بیش از 150 رشته کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در رشته‎ های علوم پزشکی با آزمون دانشجو می‎پذیرند که برخی از این رشته‎ ها شامل تخفیف 50 درصد هستند.
وی اظهار داشت: واحدها و مراکز آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با داشتن آزمایشگاه ‎های مجهز، تجهیزات آموزشی و پژوهشی مناسب، برنامه ‎های فرهنگی و دانشجویی اثربخش، داشتن امکانات رفاهی مطلوب و بزرگترین مرکز رشد، نقش چشمگیری در توسعه استان در زمینه‎ های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و غیره دارند.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: متقاضیان تحصیل در رشته های بدون آزمون می‌ توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org و انتخاب رشته مورد علاقه خود اقدام به نام نویسی کنند.
وی افزود: همچنین علاقه مندان شرکت در آزمون و انتخاب رشته‎ های علوم پزشکی باید به سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org مراجعه و نام نویسی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار