بیانیه شورای هماهنگی استان یزد:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد در آستانه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در بیانیه ای از مردم برای شركت گسترده در مراسم 12 بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۵۶۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 01 February 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ در بخشی از این بیانیه آمده است: پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، تجلي حماسه ملتي شريف بود که با آرمان هاي انقلابي، اسلامي و با رهبري فرزندي از سلاله پاك رسول ا... (ص) و جانفشاني مردان و زنان ايثارگر و فداكار به ثمر رسید و به همه ملت هاي آگاه و مستضعف عالم اعلام كرد با تأسي به امام عاشقان و ياران وفادار او و با درس گيري از نهضت خونين عاشورا مي توان تاريخ مجد و عظمت اسلام را بارديگر زنده كرد و حكومتي برخواسته از بطن مردم بنيان نهاد.
تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی با ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، فرصت مغتنمی است تا سیرۀ استکبارستیزانه از زندگی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، ائمه اطهار (علیهم السلام) و فرزندشان معمار کبیر انقلاب اسلامی و نقش زن در اسلام و انقلاب برای عموم جامعه تبیین شود و آرمان بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی و چگونگی تحقق شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" و رشادت‌ها و ایثار ملت ایران برای تداوم این شعار و پاسداری جانانه از انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شود تا نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان قسم‌ خورده مردم ایران و بدخواهان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی برای ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش برآب شود.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان از مردم دارالعباده , انقلابي و ولايت مدار استان یزد دعوت کرد تا با حضور در ويژه برنامه های يوم ا لله 12 بهمن، سالروز ورود تاريخي حضرت امام خميني (ره) به ميهن اسلامي, با آرمان هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي و شهداي گرانقدر انقلاب اسلامی وهمه فجر آفرینان تجدد میثاق نمایند .
ضمنا برنامه ها ی سی ونهمین سالگرد انقلاب اسلامی با ویژه برنامه استقبال نمادین از لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی به میهن اسلامی از ساعت 8 صبح در محل فرودگاه شهید صدوقی (ره) با سخنرانی آیت الله ناصری نماینده محترم ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد برگزار می شود .  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار