معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه حجم کشفیات قاچاق کالا در این استان نسبت به مدت مشابه پارسال 32 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۶۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 01 February 2018

به گزارش تابناک : استانداری خراسان رضوی روز پنجشنبه به نقل از سید جواد حسینی در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گزارش داد: در این مدت ارزش کشفیات نیز با رقم هزار و 552 میلیارد ریال به میزان 22 درصد بیشتر شد.
وی ادامه داد: همچنین 36 باند قاچاق کالا وارز منهدم شده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال 16 درصد افزایش دارد.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: طرح مهم دیگر و موثر در پیشگیری از قاچاق کالا و ارز 'سامانه ثبت انبار کالاها' است. تاکنون 28 هزار انبار استان در این سامانه ثبت شده و ارزیابی می شود تا 50 هزار انبار در این سامانه ثبت نام شوند.
وی افزود: بارنامه الکترونیکی از طریق این انبارها صادر و از انتقال سایر بارها جلوگیری می شود. احتمالا این طرح تا اواخر امسال اجرایی شود.
حسینی ادامه داد: کاهش 60 درصدی قاچاق سوخت از خراسان با تأمین نیاز سوخت افغانستان از طریق سهمیه فروش سوخت مرزنشینان و جایگاههای خرده فروشی سوخت نیز از جمله برنامه هایی بود که در زمین کاهش قاچاق سوخت در استان اجرا شده است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار