مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: پروژه های دیگری را در ایام دهه فجر جهت افتتاح و کلنگ زنی در دست اجرا دارد از جمله ۳ پروژه در پارک بلوط ایلام شامل زمین فوتبال، زمین اسکیت و همچنین زمین والیبال ساحلی که کار آن تقریبا رو به پایان بوده که تمام تلاش این است که پروژه زمین والیبال ساحلی را تاپایان دهه مبارک فجر و یا پایان بهمن ماه افتتاح شود.
کد خبر: ۵۶۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 05 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛بهروز حیدرزاده اظهار داشت: در ایام دهه فجر اولین کلنگ زنی در شهرستان آبدانان سالن ورزشی چند منظوره در روستای هفت چشمه آبدانان انجام گرفت.

وی افزود: همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان پروژه های  دیگری را در ایام دهه فجر جهت افتتاح و کلنگ زنی در دست اجرا دارد از جمله ۳ پروژه در پارک بلوط ایلام شامل زمین فوتبال، زمین اسکیت و همچنین زمین والیبال ساحلی که کار آن تقریبا رو به پایان بوده که تمام تلاش این است که پروژه زمین والیبال ساحلی را تاپایان دهه مبارک فجر  و یا پایان بهمن ماه افتتاح شود.

حیدرزاده تصریح کرد: سالن ورزشی چنگوله که نیز یکی از مطالبات به حق مردم بوده تلاش ما این است که تا پایان بهمن ماه این پروژه را به افتتاح برسانیم.

وی گفت: همچنین دو سالن ورزشی در شهرستان آبدانان که یک سالن مختص بانوان و چم کبود آبدانان نیز تا پایان بهمن یا نیمه اول اسفند ماه افتتاح و به بهره برداری خواهیم رساند.

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار