کد خبر: ۵۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۲ 04 July 2015
فرماندار ساوجبلاغ گفت: مهمترین پشتوانه تیم مذاکره کننده ایران در نشست گروه 1+5 که این روزها در ژنو در حال برگزاری است را حمایت رهبر معظم انقلاب و مردم شهید پرور ایران اسلامی تشکیل می دهد.
به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر در ضیافت افطاری همسران شهید شهرستان ساوجبلاغ، افزود: گروه 1+5 به ویژه آمریکا باید در طول 12 سالی که از تشکیل پرونده دانش هسته ای صلح آمیز ایران در آژانس بین المللی می گذرد، به این باور رسیده باشد که ملت ایران از حق مسلم خود در این دانش بومی قدمی عقب نشینی نخواهند کرد.
وی اظهار کرد: مردم ایران همان مردم سال 57 هستند که همواره در صحنه دفاع از دست آوردهای انقلاب حاضرند که این ایثار و مقاومت را از شهدای گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس آموختند.
فرماندار ساوجبلاغ به ابزار های فشار کشورهای ابرقدرت علیه ایران طی 34 سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: پشت میز مذاکره نشستن این کشورها برای بررسی پرونده دانش هسته ای ایران خود حکایت از این واقعیت مهم دارد که دیگر این ابزارهای تهدیدی و تحریمی کارساز نیست.
وی حساسیت غرب به روند مذاکرات را نشانه خوب عمل کردن تیم مذاکره کننده ایران و پشتبانی همه جانبه مردم و ولایت از این تیم عنوان کرد و افزود: حساسیت غرب به این مذاکرات و جایگاه آن در معادلات جهانی نشان می دهد که فرزندان انقلاب در این مذامرات توانایی و قدرت بالایی داشته اند.
پالیزگیر در ادامه از مادران و همسران شهدا که در جنگ تحمیلی پشتبان قوی برای فرزندان و همسران شهیدشان بودند و سپس مسوولیت تربیت و پرورش فرزندان شهید را بر عهده داشتند خواست به رسالت امروز همسران شهید که همان گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است بکوشند.
وی بیان کرد: اقتدار، عظمت، جایگاه، رشد و توسعه ایران درعرصه های مختلف مرهون حون پاک شهیدای بزرگوار است و همسران شهدا به عنوان یک معلم در کلاس ایثار و شهادت باید زمینه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را که انقلاب و نظام را بیمه می کند در جامعه بوجود آورند.
فرماندار ساوجبلاغ تاکید کرد: مبارزه با جنگ نرم دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز به آگاه ساری نوجوانان و جوانان نسبت به اقدامات ضد دینی و فرهنگی دشمن و همچنین تحکیم بنیان خانواده در برابر آسیب های فرهنگی و اجتماعی دارد .
شهرستان ساوجبلاغ در دوران هشت سال دفاع مقدس 630 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
شهرستان ساوجبلاغ در 35 کیلومتری غرب کرج قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار